Gå til innhold

Skolevalget: SV mer enn halvert

Anbefalte innlegg

''Men, det skulle godt gjøres å arrangere en mer effektiv reklamekampanje - med Ap'ere og roser i tonnevis...''

Joda, enig i det, men det er fremdeles noe annet enn "sympatistemmer". Det er ordet "sympati" jeg ikke er enig i. Det er ikke "Stakkars AP, vi må stemme på dem".

Med vennlig hilsen

''Det er ordet "sympati" jeg ikke er enig i. Det er ikke "Stakkars AP, vi må stemme på dem".''

Ah - jeg har ikke helt den samme følelsen av ordet sympati. Kan ha sympati for noen uten at man mener at de er stakkarslige. Mener jeg :-)

Fortsetter under...

''Det er ordet "sympati" jeg ikke er enig i. Det er ikke "Stakkars AP, vi må stemme på dem".''

Ah - jeg har ikke helt den samme følelsen av ordet sympati. Kan ha sympati for noen uten at man mener at de er stakkarslige. Mener jeg :-)

Hei,

Jo, det er klart at det er et definisjonsspørsmål. Jeg tror også at man kan ha sympati uten å føle "stakkars", men jeg ville funnet et annet ord hvis jeg mente "en positiv effekt fordi de har vært mye i media".

Jeg tror ikke det er mange som tenker "jeg skal stemme på Ap siden ABB drepte så mange AUFere". (Slik forstår jeg ordet "sympatistemmer".)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...