Gå til innhold

Dårlig service!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan gikk det, fikk du varen i går?

Nei. Jeg sendte mail til Elkjøp om det. Men jeg tviler på at jeg hører noe, langt mindre får et unskyld for at de tar nesten tusen kroner og ikke utfører jobben som avtalt.

Håper den kommer i dag... Alt stopper opp her og haugene vokser, alle ungene trener og det er våte håndklær i stabel opp til taket. Nesten..(Jeg synes igrunnen en slik tragedie krever litt overdrivelser)

*Venter*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226437
Del på andre sider

Gjest Elektriske Kjell (blant venner bare "El-Kjell")

Nei. Jeg sendte mail til Elkjøp om det. Men jeg tviler på at jeg hører noe, langt mindre får et unskyld for at de tar nesten tusen kroner og ikke utfører jobben som avtalt.

Håper den kommer i dag... Alt stopper opp her og haugene vokser, alle ungene trener og det er våte håndklær i stabel opp til taket. Nesten..(Jeg synes igrunnen en slik tragedie krever litt overdrivelser)

*Venter*

Elkjip er gode til å love og lyve. Her har du en medsøster og hennes beretning om sin opplevelse med Elkjip. http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1366055&st=0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226477
Del på andre sider

Elkjip er gode til å love og lyve. Her har du en medsøster og hennes beretning om sin opplevelse med Elkjip. http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1366055&st=0

Jøss...*gaper* At folk kommer tilbake igjen og igjen uansett kommer av at det finnes bortimot en gammelkommunistisk monopolsituasjon i landet på en del kjeder... Ingen andre overlever i bransjen mot slike giganter. Dååååååååårlig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226492
Del på andre sider

Gjest Elektriske Kjell ("El-Kjell" blant venner)

Jøss...*gaper* At folk kommer tilbake igjen og igjen uansett kommer av at det finnes bortimot en gammelkommunistisk monopolsituasjon i landet på en del kjeder... Ingen andre overlever i bransjen mot slike giganter. Dååååååååårlig!

Det er vel egentlig ganske mye konkurranse på forbrukerelektronikk her i landet. Særlig når man teller alle foretak rettet mot privatmarkedet, netthandel inkludert. Men har man først latt seg lokke inn i Elkjipbutikken og *Gudforby* forhåndsbetalt varen, oppfører de seg som om hele kjøpeprosessen allerede er avsluttet. Det er helt utrolig at en så stor aktør som Elkjøp tør å behandle kunder på den måten. Men det eneste som hjelper er å klage. Og om det ikke hjelper, ta kontakt med Forbrukerrådet, TV2 hjelper deg, Forbrukerinspektørene og nettsteder som tar opp forbrukersaker. Har det først kommet i media, skal du se de "av en eller annen grunn" er raske til å ordne opp. :P

Elkjøp har vel aldri vært kjent for å være gode på service heller. Nå skal det komme en tysk storkjede til Norge snart, så da blir det nok ytterligere konkurranse for Elkjøp. Får håpe den økte konkurransen i markedet vil presser det lave servicenivået til Elkjøp oppover da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226508
Del på andre sider

Det er vel egentlig ganske mye konkurranse på forbrukerelektronikk her i landet. Særlig når man teller alle foretak rettet mot privatmarkedet, netthandel inkludert. Men har man først latt seg lokke inn i Elkjipbutikken og *Gudforby* forhåndsbetalt varen, oppfører de seg som om hele kjøpeprosessen allerede er avsluttet. Det er helt utrolig at en så stor aktør som Elkjøp tør å behandle kunder på den måten. Men det eneste som hjelper er å klage. Og om det ikke hjelper, ta kontakt med Forbrukerrådet, TV2 hjelper deg, Forbrukerinspektørene og nettsteder som tar opp forbrukersaker. Har det først kommet i media, skal du se de "av en eller annen grunn" er raske til å ordne opp. :P

Elkjøp har vel aldri vært kjent for å være gode på service heller. Nå skal det komme en tysk storkjede til Norge snart, så da blir det nok ytterligere konkurranse for Elkjøp. Får håpe den økte konkurransen i markedet vil presser det lave servicenivået til Elkjøp oppover da.

Ooooog jeg venter.. 20 minutter på telefon for å få tak i noen som helst. Som forteller at "jaaa han hadde lovet å presse inn en maskin til på onsdag men fikk det ikke til.... hmm neste levering er... MANDAG!

Not.

Du hører fra oss, sa hun. As if tenker jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226555
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elfrid *Elfi blant venner*

Ooooog jeg venter.. 20 minutter på telefon for å få tak i noen som helst. Som forteller at "jaaa han hadde lovet å presse inn en maskin til på onsdag men fikk det ikke til.... hmm neste levering er... MANDAG!

Not.

Du hører fra oss, sa hun. As if tenker jeg.

Det minste de kan gjøre er å gi folk en ca. tid på døgnet de kommer, og gi beskjed om noe skulle komme i veien. De burde også vært så serviceinnstilte at de tilbød kompensasjon når de ikke klarer å holde sin del av avtalen. Men neida, det må man krangle seg til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226563
Del på andre sider

Det minste de kan gjøre er å gi folk en ca. tid på døgnet de kommer, og gi beskjed om noe skulle komme i veien. De burde også vært så serviceinnstilte at de tilbød kompensasjon når de ikke klarer å holde sin del av avtalen. Men neida, det må man krangle seg til.

Haaaahaaaa jeg ba om pengene tilbake!!

Og har kjøpt meg en Panasonic 8 kilo (!) 1600 omdreininger på Expert istedet. Leveres i DAG og 200 billigere for den servicen i tillegg.

*Grisefornøyd*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226588
Del på andre sider

Haaaahaaaa jeg ba om pengene tilbake!!

Og har kjøpt meg en Panasonic 8 kilo (!) 1600 omdreininger på Expert istedet. Leveres i DAG og 200 billigere for den servicen i tillegg.

*Grisefornøyd*

''Leveres i DAG og 200 billigere for den servicen i tillegg. ''

Jeg ville nok ha ventet til jeg så den inne i huset før jeg jublet - gårsdagens erfaringer tatt i betraktning :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226591
Del på andre sider

''Leveres i DAG og 200 billigere for den servicen i tillegg. ''

Jeg ville nok ha ventet til jeg så den inne i huset før jeg jublet - gårsdagens erfaringer tatt i betraktning :-)

Jeg jubler enda! (Tror folka tenkte at jeg er litt rar..) Det tok to korte timer fra jeg betalte til den stod ferdig kobla i vaskerommet mitt. :0D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226655
Del på andre sider

Haaaahaaaa jeg ba om pengene tilbake!!

Og har kjøpt meg en Panasonic 8 kilo (!) 1600 omdreininger på Expert istedet. Leveres i DAG og 200 billigere for den servicen i tillegg.

*Grisefornøyd*

Om den du hadde bestilt på Elkjøp var en AEG, så hadde jeg heller svelget noen kameler og ventet enn å kjøpe en Panasonic.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226661
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...