EnolaGay Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg betalte Elkjøp 700 kroner (!) for å levere vaskemaskinen min på døra i DAG. De har ikke dukket opp. SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dagen er ennå ung Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Dagen i dag er da ikke over. Når skulle de komme, da? Som regel har de vel delt inn dagen i at de kommer mellom 0800-1600 og 1600-en eller annen gang utpå kvelden. Eller kanskje noe helt andre tidspunkt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis36 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Elkjøp har levering helt til kl 21-22 så vidt jeg vet,så håpet behøver ikke være ute. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Elkjøp har levering helt til kl 21-22 så vidt jeg vet,så håpet behøver ikke være ute. Takk. Det trengte jeg. *Sniff* For jeg er en sånn som bare lar folk drite på trappa mi og ringe på å be om papir. Så bare kommer jeg med papir... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis36 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Takk. Det trengte jeg. *Sniff* For jeg er en sånn som bare lar folk drite på trappa mi og ringe på å be om papir. Så bare kommer jeg med papir... Hihi unnskyld at jeg ler,men den kommentaren der var jo festlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baderomsartikler Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Takk. Det trengte jeg. *Sniff* For jeg er en sånn som bare lar folk drite på trappa mi og ringe på å be om papir. Så bare kommer jeg med papir... lol! den var fin :-D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Samme skjedde med meg for et par år siden. De hadde glemt meg, og jeg fikk igjen pengene for frakta da jeg kom og klaget dagen etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226135 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ambrose Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Takk. Det trengte jeg. *Sniff* For jeg er en sånn som bare lar folk drite på trappa mi og ringe på å be om papir. Så bare kommer jeg med papir... Hvordan gikk det, fikk du varen i går? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Hvordan gikk det, fikk du varen i går? Nei. Jeg sendte mail til Elkjøp om det. Men jeg tviler på at jeg hører noe, langt mindre får et unskyld for at de tar nesten tusen kroner og ikke utfører jobben som avtalt. Håper den kommer i dag... Alt stopper opp her og haugene vokser, alle ungene trener og det er våte håndklær i stabel opp til taket. Nesten..(Jeg synes igrunnen en slik tragedie krever litt overdrivelser) *Venter* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elektriske Kjell (blant venner bare "El-Kjell") Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nei. Jeg sendte mail til Elkjøp om det. Men jeg tviler på at jeg hører noe, langt mindre får et unskyld for at de tar nesten tusen kroner og ikke utfører jobben som avtalt. Håper den kommer i dag... Alt stopper opp her og haugene vokser, alle ungene trener og det er våte håndklær i stabel opp til taket. Nesten..(Jeg synes igrunnen en slik tragedie krever litt overdrivelser) *Venter* Elkjip er gode til å love og lyve. Her har du en medsøster og hennes beretning om sin opplevelse med Elkjip. http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1366055&st=0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Elkjip er gode til å love og lyve. Her har du en medsøster og hennes beretning om sin opplevelse med Elkjip. http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1366055&st=0 Jøss...*gaper* At folk kommer tilbake igjen og igjen uansett kommer av at det finnes bortimot en gammelkommunistisk monopolsituasjon i landet på en del kjeder... Ingen andre overlever i bransjen mot slike giganter. Dååååååååårlig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elektriske Kjell ("El-Kjell" blant venner) Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jøss...*gaper* At folk kommer tilbake igjen og igjen uansett kommer av at det finnes bortimot en gammelkommunistisk monopolsituasjon i landet på en del kjeder... Ingen andre overlever i bransjen mot slike giganter. Dååååååååårlig! Det er vel egentlig ganske mye konkurranse på forbrukerelektronikk her i landet. Særlig når man teller alle foretak rettet mot privatmarkedet, netthandel inkludert. Men har man først latt seg lokke inn i Elkjipbutikken og *Gudforby* forhåndsbetalt varen, oppfører de seg som om hele kjøpeprosessen allerede er avsluttet. Det er helt utrolig at en så stor aktør som Elkjøp tør å behandle kunder på den måten. Men det eneste som hjelper er å klage. Og om det ikke hjelper, ta kontakt med Forbrukerrådet, TV2 hjelper deg, Forbrukerinspektørene og nettsteder som tar opp forbrukersaker. Har det først kommet i media, skal du se de "av en eller annen grunn" er raske til å ordne opp. Elkjøp har vel aldri vært kjent for å være gode på service heller. Nå skal det komme en tysk storkjede til Norge snart, så da blir det nok ytterligere konkurranse for Elkjøp. Får håpe den økte konkurransen i markedet vil presser det lave servicenivået til Elkjøp oppover da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Det er vel egentlig ganske mye konkurranse på forbrukerelektronikk her i landet. Særlig når man teller alle foretak rettet mot privatmarkedet, netthandel inkludert. Men har man først latt seg lokke inn i Elkjipbutikken og *Gudforby* forhåndsbetalt varen, oppfører de seg som om hele kjøpeprosessen allerede er avsluttet. Det er helt utrolig at en så stor aktør som Elkjøp tør å behandle kunder på den måten. Men det eneste som hjelper er å klage. Og om det ikke hjelper, ta kontakt med Forbrukerrådet, TV2 hjelper deg, Forbrukerinspektørene og nettsteder som tar opp forbrukersaker. Har det først kommet i media, skal du se de "av en eller annen grunn" er raske til å ordne opp. Elkjøp har vel aldri vært kjent for å være gode på service heller. Nå skal det komme en tysk storkjede til Norge snart, så da blir det nok ytterligere konkurranse for Elkjøp. Får håpe den økte konkurransen i markedet vil presser det lave servicenivået til Elkjøp oppover da. Ooooog jeg venter.. 20 minutter på telefon for å få tak i noen som helst. Som forteller at "jaaa han hadde lovet å presse inn en maskin til på onsdag men fikk det ikke til.... hmm neste levering er... MANDAG! Not. Du hører fra oss, sa hun. As if tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrid *Elfi blant venner* Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ooooog jeg venter.. 20 minutter på telefon for å få tak i noen som helst. Som forteller at "jaaa han hadde lovet å presse inn en maskin til på onsdag men fikk det ikke til.... hmm neste levering er... MANDAG! Not. Du hører fra oss, sa hun. As if tenker jeg. Det minste de kan gjøre er å gi folk en ca. tid på døgnet de kommer, og gi beskjed om noe skulle komme i veien. De burde også vært så serviceinnstilte at de tilbød kompensasjon når de ikke klarer å holde sin del av avtalen. Men neida, det må man krangle seg til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Det minste de kan gjøre er å gi folk en ca. tid på døgnet de kommer, og gi beskjed om noe skulle komme i veien. De burde også vært så serviceinnstilte at de tilbød kompensasjon når de ikke klarer å holde sin del av avtalen. Men neida, det må man krangle seg til. Haaaahaaaa jeg ba om pengene tilbake!! Og har kjøpt meg en Panasonic 8 kilo (!) 1600 omdreininger på Expert istedet. Leveres i DAG og 200 billigere for den servicen i tillegg. *Grisefornøyd* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Haaaahaaaa jeg ba om pengene tilbake!! Og har kjøpt meg en Panasonic 8 kilo (!) 1600 omdreininger på Expert istedet. Leveres i DAG og 200 billigere for den servicen i tillegg. *Grisefornøyd* ''Leveres i DAG og 200 billigere for den servicen i tillegg. '' Jeg ville nok ha ventet til jeg så den inne i huset før jeg jublet - gårsdagens erfaringer tatt i betraktning :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 ''Leveres i DAG og 200 billigere for den servicen i tillegg. '' Jeg ville nok ha ventet til jeg så den inne i huset før jeg jublet - gårsdagens erfaringer tatt i betraktning :-) Det samme tenkte jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 ''Leveres i DAG og 200 billigere for den servicen i tillegg. '' Jeg ville nok ha ventet til jeg så den inne i huset før jeg jublet - gårsdagens erfaringer tatt i betraktning :-) Jeg jubler enda! (Tror folka tenkte at jeg er litt rar..) Det tok to korte timer fra jeg betalte til den stod ferdig kobla i vaskerommet mitt. :0D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Haaaahaaaa jeg ba om pengene tilbake!! Og har kjøpt meg en Panasonic 8 kilo (!) 1600 omdreininger på Expert istedet. Leveres i DAG og 200 billigere for den servicen i tillegg. *Grisefornøyd* Om den du hadde bestilt på Elkjøp var en AEG, så hadde jeg heller svelget noen kameler og ventet enn å kjøpe en Panasonic. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Om den du hadde bestilt på Elkjøp var en AEG, så hadde jeg heller svelget noen kameler og ventet enn å kjøpe en Panasonic. Nix, jeg er lykkelig. Den er helt STILLE vet du. :0) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369621-d%C3%A5rlig-service/#findComment-3226662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.