EnolaGay Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvorfor har Norwegian denne ytterst fasinerende muligheten til å trykke ønsket retur fra et sted, samme dag som man ankommer. Gjerne før man faktisk har landet i første omgang? Dette har skjedd meg en gang, når guttungen var liten og skulle fly fra et sted. Jeg hadde ikke sjekket godt nok, slik at når han skulle reise tilbake, så hadde han naturlig nok ikke billett... Hna hadde fått tur/retur samme dag og måtte da hatt hoppet over på hjemflyet i lufta.. Det ble et helsikes styr med å skaffe ny billett osv. Og pengene var jo selvfølgelig tapt. Selv banken har et sikkerhetssystem som sier fra om man taster litt feil slik at man rekker å se det før man betaler regninger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369632-flybillett-nettbestilling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
spiky Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Men det er jo like viktig at du klikker på riktig hjemreise-dato som utreise-dato. Kan ikke skylde på flyselskapet. De aner ikke hvor mange dager du skal være bortreist. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369632-flybillett-nettbestilling/#findComment-3226460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Men det er jo like viktig at du klikker på riktig hjemreise-dato som utreise-dato. Kan ikke skylde på flyselskapet. De aner ikke hvor mange dager du skal være bortreist. Ja det er det som er spørsmålet igrunnen. Hvorfor ligger det ikke inne en slik sikkerhetsfunksjon som spør dersom man råker til å ha samme dato på utreise OG hjemreise.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369632-flybillett-nettbestilling/#findComment-3226461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ja det er det som er spørsmålet igrunnen. Hvorfor ligger det ikke inne en slik sikkerhetsfunksjon som spør dersom man råker til å ha samme dato på utreise OG hjemreise.. Vel... Det hender rett som det er at folk har samme hjemreisedato som utreisedato. Ikke alle passasjerer er turister, svært mange er forretningsfolk som skal på møte og reurnere samme dag. Forsvinner den muligheten mister de mange kunder. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369632-flybillett-nettbestilling/#findComment-3226468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 De sjekker at du ikke velger avganger som er så nær hverandre i tid at det ikke vil være nok margin til å sjekke inn på returen. Det kommer i hvert fall feilmelding hvis man velger returklokkeslett veldig nær avgang. De sjekker også at returdato ikke er før avreisedato. Forretningsreisende vil nok oppleve det som irriterende dersom de alltid måtte bekrefte at de ikke skulle overnatte. Generelt er sånt en avveining mellom hvorvidt den som taster / velger riktig, skal måtte vente mens programmet foretar all verdens rimelighetstester (spesielt når klokkeslett inngår, kan det bli litt innviklet), eller den som taster / velger feil, skal beskyttes. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369632-flybillett-nettbestilling/#findComment-3226479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.