Gå til innhold

Rehabilitering av baderom

Anbefalte innlegg

Gjest peppe&mikke

Vi vurderer rehabilitering av bad vårt, men prisene er langt høyere enn hva vi har råd til.

Vi har et vennepar som tok badet sitt for noen år siden, der han tok seg av det meste bortsett fra rørarbeidet. Resultatet ble kjempebra(han fulgte råd og tips, samt brukte skikkelig produkter).

Et annen vennepar hadde en bekjent som var murer og som tok seg av jobben(rørlegger tok rørene). Badet deres er forholdsvis stort(ca 8-9 kvm), men de kom unna med 60000,- og da er møbler og innredning medregnet.

I begge tilfeller er badene fantastisk pene, men det foreligger ingen våtromssertifikat. Hvor viktig er i grunn denne? Har det noen betydning hvis en vannlekkasje oppstår f.eks?

Hvis vi bruker den samme mureren, samt leier inn en rørlegger så slipper vi unna med rundt 50000,-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369634-rehabilitering-av-baderom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat totalrehabilitert badet mitt. Alt gammelt er revet ut, nytt gulv er støpt, vegger rettet opp. Det er flislagt gulv og vegger, nytt tak. Downlights, vifte montert, nytt toalett og dusjgarnityr. Det kom på 98000. Første prisoverslaget jeg fikk, fra et annet firma, var 200.000. Da er alt gjort etter gjeldende regler, som er ganske så strenge. Badet mitt er lite, kun 1,6 kvm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...