Gjest togli Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det er heller ikke meg du skal overbevise, jeg er ikke politiker :-) Men jeg synes jo det er interessant å lære mer både om døvesaken og om hvordan slike politiske prosesser foregår. Du kan evt melde deg inn i gruppa "La døveskolen leve" på Facebook hvis du ønsker å vite mer:) Der er side opp og side ned om saken - spesielt mye fra for en tid tilbake der man kjempet mot Kristin Halvorsens krav om nedleggelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369636-hvorfor-liker-ikke-folk-sv/page/4/#findComment-3227107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 ''Ad. lønn: Generasjonen med utdannelse som nå er iferd med å innta arbeidmarkedet sier i undersøkelser at de veklegger fleksibilitet, det å ha det artig, gode team og artige utfordringer mer enn lønn.'' Tror du dette først og fremst skyldes at de ikke synes inntekt er så viktig, eller at de tar en tilstrekkelig romslig inntekt som en selvfølge? Tror du de endrer syn på dette når de må betjene et boliglån? Jeg jobber innenfor en kreativ næring der nyutdannede kan gå rett ut i en godt betalt jobb etter endt utdanning, men en god halvpart velger likevel å sette type jobb forran trygg og godt betalt jobb. Jeg tror du har rett i at dette er noe de lettere velger i tidligfase før de er etablert og har økonomiske og familiære forpliktelser, men jeg tror også at så mange tør satse fordi de lett kan få en annen og godt betalt jobb om det går galt. De fleste jeg kjenner har brukt 5 år +/- på å bygge opp selskap/ jobbe seg inn i spennede selskap og har etterhvert fått godt betalt for sin selvvalgte spennende jobb 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369636-hvorfor-liker-ikke-folk-sv/page/4/#findComment-3227122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fred og alt gratis, men ingen valgfrihet Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hei, SV har mange gode idéer, og mange flinke folk, men jeg synes noen ganger at de glemmer at vi er en del av en internasjonal verden. For eksempel, i stedet for å være mot EU, kunne man kjempet for et bedre EU. Det er nok mange av SVs løsninger som er for radikale for folk flest. Dessuten, du har helt rett i at SV utsettes for zombie-brigaden på diverse nettfora, hvor man bare kaster dritt, fremfor å kunne diskutere sak. Med vennlig hilsen Du er jammen morsom, Sør! "SV har mange gode idéer, og mange flinke folk." Fine titler på mange...ooooohh. Men de hva de gjør i politikken! :-) "For eksempel, i stedet for å være mot EU, kunne man kjempet for et bedre EU. " Et land med mindre enn 5 mill innbyggere skulle belære/påvirke EU mer enn 500 mill innbyggere! Komisk! "Dessuten, du har helt rett i at SV utsettes for zombie-brigaden på diverse nettfora, hvor man bare kaster dritt, fremfor å kunne diskutere sak." Nå ler jeg meg nesten skakk. De har jo en virkelighetsoppfatning som er temmelig fjernt fra folk flest og stempler/plasserer ukvemsord over mange de er uenige med. De er jo de verste skittkasterne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369636-hvorfor-liker-ikke-folk-sv/page/4/#findComment-3227304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.