Gjest Altes Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Hvilke vidundermidler finnes det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Åpne vannlåsen først for å ta ut evt. hårballer og annen morsom gørr som ligger der, ofte hjelper det mye. Om det ikke hjelper nok så sverger jeg til MrMuscle avløpsåpner - funker som bare det! Bare hell halve flaska med gel ned i vasken, la det stå en halvtimes tid og skyll så etter med kokende vann - vips! ) 0 Siter
Gjest Altes Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Åpne vannlåsen først for å ta ut evt. hårballer og annen morsom gørr som ligger der, ofte hjelper det mye. Om det ikke hjelper nok så sverger jeg til MrMuscle avløpsåpner - funker som bare det! Bare hell halve flaska med gel ned i vasken, la det stå en halvtimes tid og skyll så etter med kokende vann - vips! ) Takk det skal jeg forsøkte. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Takk det skal jeg forsøkte. Har du plastrør eller eldgamle rør? Da ville jeg vært forsiktig med alskens kjemikalier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.