Gå til innhold

Melatonin fra utlandet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

0,3 mg eller 1.5 mg er særdeles liten dose. Kjøp med 3 eller 5 mg, og ta 1-2 en halv time før du tenker du skal sove :)

Ja.. jeg har brukt en type men synes ikke den virker noe større. Skal være 3mg..? Jeg tok tre stykker i går kveld i desperasjon, for natta før var så fæl at jeg måtte legge meg når ungene gikk til skolen.

Har sovet i natt og føler meg myyye bedre!? Men drømte grøssent om Lisa Williams (gale synske dama og spøkelsene) og var oppe og vaka et par ganger.

Egentlig hadde jeg bestemt meg for at jeg trodde hele stoffet bare var juks, tørka tang og maismel. Men nå lurer jeg på om jeg ombestemmer meg igjen og bestiller fra den linken jeg fikk...

Søvn er...ja. Jeg blir totalpsyk av å ikke sove. Synd man ikke får mer hjelp med slikt.

Ja.. jeg har brukt en type men synes ikke den virker noe større. Skal være 3mg..? Jeg tok tre stykker i går kveld i desperasjon, for natta før var så fæl at jeg måtte legge meg når ungene gikk til skolen.

Har sovet i natt og føler meg myyye bedre!? Men drømte grøssent om Lisa Williams (gale synske dama og spøkelsene) og var oppe og vaka et par ganger.

Egentlig hadde jeg bestemt meg for at jeg trodde hele stoffet bare var juks, tørka tang og maismel. Men nå lurer jeg på om jeg ombestemmer meg igjen og bestiller fra den linken jeg fikk...

Søvn er...ja. Jeg blir totalpsyk av å ikke sove. Synd man ikke får mer hjelp med slikt.

Melatonin funker - i alle fall når man får riktig dose. Vi har fått dette til vår eldste datter her i Norge, og er hun ikke i seng en halv time etter at hun har tatt pillen så sovner hun omtrent stående. Har selv også testet hennes piller med suksess :-)

Annonse

Melatonin funker - i alle fall når man får riktig dose. Vi har fått dette til vår eldste datter her i Norge, og er hun ikke i seng en halv time etter at hun har tatt pillen så sovner hun omtrent stående. Har selv også testet hennes piller med suksess :-)

Takk, jeg kjøper igjen. Om ikke annet har tråden restaurert min evne til å motta placeboeffekten! :0)

Det er helt grusomt å ikke få sove. Jeg brukte Melatonin etter jul i fjor, da datteren vår var syk. Ble helt tullete!

Tok 2 x 3 mg. I starten hjalp deg meg til å sovne, men jeg våknet fremdeles ganske tidlig (3-4-tiden), men etterhvert sov jeg lenger og lenger.

Brukte det vel i ca 2 mnd før jeg klarte å sove uten hjelp.

Det er helt grusomt å ikke få sove. Jeg brukte Melatonin etter jul i fjor, da datteren vår var syk. Ble helt tullete!

Tok 2 x 3 mg. I starten hjalp deg meg til å sovne, men jeg våknet fremdeles ganske tidlig (3-4-tiden), men etterhvert sov jeg lenger og lenger.

Brukte det vel i ca 2 mnd før jeg klarte å sove uten hjelp.

Ikke sant... Halvparten av mine (Unnskyld at jeg sier det..) SMIRnøfftendenser kommer av kronisk søvnunderskudd... *rødmer*

Du kjenner vel ikke noen som skal til USA? Der får man kjøpt det i vanlige drugstores (Walgreen o.l.), og det koster langt mindre enn på de nettstedene jeg har sett. Som Jubalong sier bør du finne noe sterkere enn de har på siden du linker til.

USA...nei ikke som jeg kan komme på i farta. USA liksom...det er lang, drar folk bare dit..

Men kanskje andre nettsider selger? Det er da sikkert mer enn et selskap som fører slikt?

kan man ikke få melatonin her hjemme eller hos fastlegen?

er det dyrt eller vanskelig å få det her?

Da er det reseptbelagt, heter circadin (?) og man får ca 20 stykker og blir mistenkt for å ha rare vaner om man ber om fler.

I utlandet er de å regne som helsekost har jeg forstått, og selges reseptfritt.

Annonse

USA...nei ikke som jeg kan komme på i farta. USA liksom...det er lang, drar folk bare dit..

Men kanskje andre nettsider selger? Det er da sikkert mer enn et selskap som fører slikt?

''' USA liksom...det er lang, drar folk bare dit..''

I våre dager drar folk dit rett som det er :-). Det er ikke så langt. Det tar 7-8 timer å fly til NY, et par timer mer enn til Kanariøyene.

Til f.eks. Australia tar det nærmere 24 timer å reise - da kan man snakke langt.

Da er det reseptbelagt, heter circadin (?) og man får ca 20 stykker og blir mistenkt for å ha rare vaner om man ber om fler.

''Da er det reseptbelagt, heter circadin (?) og man får ca 20 stykker og blir mistenkt for å ha rare vaner om man ber om fler.''

Er det forskjell på melatonin til barn og voksne? Fikk uten noe om og men til min 10-åring, 60 5-mg-tabletter, men det er kanskje ikke slik man gjør til voksne?

''Da er det reseptbelagt, heter circadin (?) og man får ca 20 stykker og blir mistenkt for å ha rare vaner om man ber om fler.''

Er det forskjell på melatonin til barn og voksne? Fikk uten noe om og men til min 10-åring, 60 5-mg-tabletter, men det er kanskje ikke slik man gjør til voksne?

Det vet jeg ikke.. spør NHD om det, han vet sikkert.

''I utlandet er de å regne som helsekost''

Det var vel å strekke det litt langt, selv om man finner det blant urter og diverse naturmedisin i amerikanske drugstores :-).

''' USA liksom...det er lang, drar folk bare dit..''

I våre dager drar folk dit rett som det er :-). Det er ikke så langt. Det tar 7-8 timer å fly til NY, et par timer mer enn til Kanariøyene.

Til f.eks. Australia tar det nærmere 24 timer å reise - da kan man snakke langt.

Ja.. det er bare jeg som er søvnløs potetbonde og synes en tur til syden er skikkelig hippt. Hehe

Ja.. det er bare jeg som er søvnløs potetbonde og synes en tur til syden er skikkelig hippt. Hehe

''Ja.. det er bare jeg som er søvnløs potetbonde og synes en tur til syden er skikkelig hippt''

Uansett er det litt langt å fly syv timer for å kjøpe melatonin!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...