Gå til innhold

ferie til eks Bulgaria?

Gjest har kun vært en gang i varmere strøk

Anbefalte innlegg

Gjest har kun vært en gang i varmere strøk

Mine godt voksne foreldre ønsker å reise på tur. de er ikke helt i topp form helsemessig. de ønsker derfor at vi skal bli med. vi har to barn 17 og 8 år. hvor vil dere foreslå vi reiser? Bulgaria? evt hvor i landet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369667-ferie-til-eks-bulgaria/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har kun vært i Golden Sands, og kan derfor bare uttale meg om det.

Skal man på sydenferie kun for å 'oppleve' sol, varme, og greie badeteperaturer osv. så er Bulgaria helt fint.

Stranda er fantastisk fin og det er deilig å bade i Svarthavet. Det er flott strandpromenade med masse liv, god mat - og ikke minst, det er rimelig der. Jeg har vært flere andre "syden-steder" også, og mht service, gjestfrihet, tilbud og fasiliteter så står ikke Golden sands tilbake for noe.

Det jeg reagerte på, og som muligens gjør at jeg ikke reiser tilbake igjen, er mangel på lokalbefolkning. Golden sands er et turiststed som består av ferieleilighets-komplekser og hoteller. Jeg fikk inntrykk av at ingen bodde der, men kun jobbet der. Jeg savnet å se de gamle sortkledde damene med skaut og gamle menn som sitter på fortauet og drikker ozou og spiller sjakk,

jeg savnet å spasere en tur og smugtitte inn gjennom en åpen dør og se et privathjem. Mulig man kan si at jeg savnet litt atmosfære :)

Dessuten, sesongen i Bulgaria tror jeg avsluttes nå i september.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...