Gå til innhold

Hva er det lureste du noen gang har kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det er huset vårt. Akkurat passe, er det. :-)

Passe nøysomt, passe stort, passe prisklasse etc.

Gjest Uneolene
Skrevet

Samme her, det må være leiligheten min! Kjøpte den like før boligprisene virkelig slo i været og leilighten min er nok verdt nærmere 1000 000 mer i dag!

Skrevet

Sykkel er det jeg kommer frem til etter å ha tenkt lenge.

Skrevet

Den første leiligheten min og det at jeg har eid den og de etterfølgene alene gjennom et ekteskap og et samboerskap og har betalt ned lånet mitt helt alene så jeg har eid den da ekteskapet raknet og samboerskapet.

Skrevet

Den første leiligheten min, som ble kjøpt da prisene sank tidlig på 80-tallet fordi "alle" var blitt selveiere og skulle selge. Fortjenesten på den, sammen med penger jeg hadde spart, var egenkapitalen vår da vi slo oss sammen og kjøpte rekkehuset vi nå bor i.

Mannen min bodde i leid firmaleilighet, så han fikk all kapital og boliggjeld via meg :-)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Det smarteste jeg har kjøpt er et prøverørsforsøk i Danmark.

Skrevet

Den forrige bilen min. Kjøpt for 73000, solgt etter ei uke for 150000 (som jeg så brukte til ny bil...).

Skrevet

Sånn i farta vil jeg si at digitalkameraet mitt er noe av det lureste jeg har kjøpt - jeg har fått dokumentert ungenes oppvekst og hyttebygging og turer på en helt annen måte enn jeg hadde gjort om jeg hadde hatt et vanlig kamera med film. Da tar man ikke 150 bilder på en helg liksom. :o)

Skrevet

Rekkehuset vårt - som har tredoblet verdien på 8 år! :-)

Og de to foregående leilighetene våre, som vi tjente gode penger på.

Skrevet

Du vinner!!

Skrevet

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...