Gå til innhold

Hjem

Gjest detERsåRart

Anbefalte innlegg

Gjest detERsåRart

Bygda var ikke noe for meg- rykter, sneversynte mennesker. Jeg ble svært usikker, innesluttet og paranoid. Dessuten kommer jeg fra en dysfunksjonell familie, som alltid får selvtilliten til å synke et par hakk.

Har aldri hatt det så bra som etter jeg flyttet hjemmefra.

De siste månedene har jeg imidlertid kjent et stort behov for å flytte hjem, jeg har følt meg fremmed her hvor jeg er nå. Føler jeg ikke tilhører byen lengre. Venner forsvinner ettersom de blir ferdig med studiene. Jeg har nylig flyttet sammen med kjæresten, og da føltes det plutselig ikke "midlertidig" å være her lengre, og det var skremmende og trist.

Klarer ikke helt å glede meg over den nye hverdagen med kjæresten, fordi jeg bare vil hjem.

Hvorfor vil jeg liksom tilbake til det jeg var så glad for å slippe ifra? Vil jeg virkelig tilbake til bygda og bli konfrontert med disse tingene igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369718-hjem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...