Gjest detERsåRart Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Bygda var ikke noe for meg- rykter, sneversynte mennesker. Jeg ble svært usikker, innesluttet og paranoid. Dessuten kommer jeg fra en dysfunksjonell familie, som alltid får selvtilliten til å synke et par hakk. Har aldri hatt det så bra som etter jeg flyttet hjemmefra. De siste månedene har jeg imidlertid kjent et stort behov for å flytte hjem, jeg har følt meg fremmed her hvor jeg er nå. Føler jeg ikke tilhører byen lengre. Venner forsvinner ettersom de blir ferdig med studiene. Jeg har nylig flyttet sammen med kjæresten, og da føltes det plutselig ikke "midlertidig" å være her lengre, og det var skremmende og trist. Klarer ikke helt å glede meg over den nye hverdagen med kjæresten, fordi jeg bare vil hjem. Hvorfor vil jeg liksom tilbake til det jeg var så glad for å slippe ifra? Vil jeg virkelig tilbake til bygda og bli konfrontert med disse tingene igjen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369718-hjem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.