Gå til innhold

Hva er den beste selvutviklingsboken du har lest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leser aldri slike bøker.

For meg kommer de i samme kategori som Baz Luhrman's "Do NOT read beauty magazines, they will only make you feel ugly".

''"Do NOT read beauty magazines, they will only make you feel ugly".

''

*liker*

Annonse

Liker også. Jeg skjønte ikke helt hva som er galt med den der, men det er vel bare jeg som er blond igjen.

Sier som cathlin: Galt med hva da? Det er ikke noe galt med det utsagnet - jeg er tvert i mot svært enig i det.

Og akkurat som at jeg ikke burde lese beauty magazines av risiko for å føle meg stygg, burde jeg ikke lese selvutviklingsbøker fav risiko for å føle meg mislykket.

Sier som cathlin: Galt med hva da? Det er ikke noe galt med det utsagnet - jeg er tvert i mot svært enig i det.

Og akkurat som at jeg ikke burde lese beauty magazines av risiko for å føle meg stygg, burde jeg ikke lese selvutviklingsbøker fav risiko for å føle meg mislykket.

Hun skrev galt med DEN der... Hm..... Kanskje hun tenker på noe helt annet;-)

Annonse

For meg kommer de i samme kategori som Baz Luhrman's "Do NOT read beauty magazines, they will only make you feel ugly".

Er ikke Baz Luhrman, egentlig. Han har bare lagt melodi til en avgangstale fra 1993 (?).

Gjest Noen tips

Jeg er ikke enig i det. Har vokst opp med en meget fastlåst person som absolutt hadde hatt godt av å lese noe slikt. Magasiner handler i alt for stor grad om skjønnet. Selvutvikling handler om måter å takle livet på. Synes de kan være noe til hjelp.

Jeg er ikke enig i det. Har vokst opp med en meget fastlåst person som absolutt hadde hatt godt av å lese noe slikt. Magasiner handler i alt for stor grad om skjønnet. Selvutvikling handler om måter å takle livet på. Synes de kan være noe til hjelp.

Godt vi er forskjellige og at det ikke er lesetvang eller leseforbud! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...