Gå til innhold

Islamistisk gruppe skremmer danske velgere. Link

Anbefalte innlegg

''Den islamistiske gruppen Hizb ut-Tahrir mener danske muslimer må boikotte torsdagens valg i landet.

Oppfordringen er å finne på gruppens hjemmeside, og flere partier er nå redde for at flyktninger og innvandrere skal holde seg borte fra valglokalene.

- Mange mennesker er redde for Hizb ut Tahrir. De står blant annet på Nørrebro, hvor jeg selv bor, og deler ut løpesedler for å få folk til å la være å stemme. Jeg har selv hatt flere ubehagelige møter med dem, sier sosialdemokraten Lars Aslan Rasmussen som er folkevalgt i København.''

Les mer:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10098637

Fortsetter under...

Det viser igjen hvordan høyreekstremistene (både de muslimske og de kristne/ateistiske) har samme mål: at innvandrere ikke skal få stemme i valg.

Dansk Folkeparti har da tidligere klaget over det samme.

Jo mer man ser av dem, jo likere er de!

Med vennlig hilsen

Det viser igjen hvordan høyreekstremistene (både de muslimske og de kristne/ateistiske) har samme mål: at innvandrere ikke skal få stemme i valg.

Dansk Folkeparti har da tidligere klaget over det samme.

Jo mer man ser av dem, jo likere er de!

Med vennlig hilsen

''Det viser igjen hvordan høyreekstremistene (både de muslimske og de kristne/ateistiske)''

Faen så mye piss du klarer å produsere. Alle ekstremister tilhører selvfølgelig høyresiden, om de så er muslimer, kristne, ateister eller gud vet hva. Gå ta deg en bolle!

''Det viser igjen hvordan høyreekstremistene (både de muslimske og de kristne/ateistiske)''

Faen så mye piss du klarer å produsere. Alle ekstremister tilhører selvfølgelig høyresiden, om de så er muslimer, kristne, ateister eller gud vet hva. Gå ta deg en bolle!

Nei, slettes ikke alle ekstremister, men det sier seg selv at folk som vil tilbake til slik ting var for 1500 år siden er (stokk) konservative, og derfor hører til på høyresiden.

Du kan se det i dette diagrammet:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/36/European-political-spectrum.png/766px-European-political-spectrum.png

Den ekstreme venstresiden (Baader Meinhoff, etc.) er vel mer eller mindre forsvunnet, heldigvis.

Nei, slettes ikke alle ekstremister, men det sier seg selv at folk som vil tilbake til slik ting var for 1500 år siden er (stokk) konservative, og derfor hører til på høyresiden.

Du kan se det i dette diagrammet:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/36/European-political-spectrum.png/766px-European-political-spectrum.png

Den ekstreme venstresiden (Baader Meinhoff, etc.) er vel mer eller mindre forsvunnet, heldigvis.

''Nei, slettes ikke alle ekstremister, men det sier seg selv at folk som vil tilbake til slik ting var for 1500 år siden er (stokk) konservative, og derfor hører til på høyresiden.''

Hvis du går rundt å tror at konservatisme består i å sette samfunnet 1500 år tilbake, er du faen meg enda dummere enn jeg trodde.

Det er påfallende hvor mange gamle AKP'ere som konverterer til islam. Fra den ene totalitære ideogi til den andre. Politisk islam ligger mye nærmere sosialisme/kommunisme enn høyresiden. Mange muslimer er i dag ganske inspirert av sosialistiske/kommunistiske ideer, og det er skrevet mange bøker om at Islam bære preg av kommunistisk ideer. Mohamed Al-ghazali skrev om sosialisme og islam, Mustafa al-sibai skrev om sosialistisk Islam, Og Qutb skrev før dem om "rettferdighet" og samfunnet i Islam.

''Nei, slettes ikke alle ekstremister, men det sier seg selv at folk som vil tilbake til slik ting var for 1500 år siden er (stokk) konservative, og derfor hører til på høyresiden.''

Hvis du går rundt å tror at konservatisme består i å sette samfunnet 1500 år tilbake, er du faen meg enda dummere enn jeg trodde.

Det er påfallende hvor mange gamle AKP'ere som konverterer til islam. Fra den ene totalitære ideogi til den andre. Politisk islam ligger mye nærmere sosialisme/kommunisme enn høyresiden. Mange muslimer er i dag ganske inspirert av sosialistiske/kommunistiske ideer, og det er skrevet mange bøker om at Islam bære preg av kommunistisk ideer. Mohamed Al-ghazali skrev om sosialisme og islam, Mustafa al-sibai skrev om sosialistisk Islam, Og Qutb skrev før dem om "rettferdighet" og samfunnet i Islam.

Igjen tar du feil, og vi får skylde på kunnskapsløshet.

Diagrammet jeg viste deg er meget klart, og viser de to dimensjonene - fra høyre til venstre, og fra liberalt til autoritært.

Å plassere folk som ønsker å gå 1500 år tilbake i tid, som er mot likestilling, velferdsstat, homofile (akkurat som veldig mye av den kristne høyresiden i USA), på venstresiden (!), er selvsagt en underholdende teori, men uten noe som helst rot i virkeligheten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...