Gå til innhold

Dette er damer med dårlig tid.

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• PieLill

10

• EnolaGay

7

• ekte nick

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hestehale funker ikke i politikken synes jeg. Det ser søtt og sporty ut og går dårlig sammen med drakt eller dress, synes jeg.

Mange av disse damene har fått et såpass voksent "uttrykk" i ansiktet også, at langt hår ikke ville kledd dem rett og slett. Synser jeg videre. :0D

Og så synser jeg at jeg selv bør la være å gro hår, selv om jeg trives med mer hår. Av den gode grunn at jeg assosierer kort røff frisyre med meg, slik jeg var før. Eller forsøkte å fremstå.. Selv om jeg kler det best.

I morgen tror jeg at jeg går en tur til frisøren jeg! Og fresher opp stripene for å kamuflere alt grått, og klipper jevn kanten på den liksomboben jeg har!

Skrevet

Helt enig i at kort hår tar mer tid, med mindre man har hår som "ligger av seg selv", alt. kler ultrakort år. Jeg tilhører ingen av disse kategoriene.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Hestehale funker ikke i politikken synes jeg. Det ser søtt og sporty ut og går dårlig sammen med drakt eller dress, synes jeg.

Mange av disse damene har fått et såpass voksent "uttrykk" i ansiktet også, at langt hår ikke ville kledd dem rett og slett. Synser jeg videre. :0D

Og så synser jeg at jeg selv bør la være å gro hår, selv om jeg trives med mer hår. Av den gode grunn at jeg assosierer kort røff frisyre med meg, slik jeg var før. Eller forsøkte å fremstå.. Selv om jeg kler det best.

I morgen tror jeg at jeg går en tur til frisøren jeg! Og fresher opp stripene for å kamuflere alt grått, og klipper jevn kanten på den liksomboben jeg har!

Mener du på ramme alvor at hestehale ikke passer til drakt eller dress?

Jeg er 45 og klarer ikke å se for meg at jeg noen gang kommer til ha kort hår. Kanskje jeg klipper det halvlangt når jeg er 70 år:-) Grått hår og halvlang hestehale.

Skrevet

Mener du på ramme alvor at hestehale ikke passer til drakt eller dress?

Jeg er 45 og klarer ikke å se for meg at jeg noen gang kommer til ha kort hår. Kanskje jeg klipper det halvlangt når jeg er 70 år:-) Grått hår og halvlang hestehale.

Ja det mener jeg. Kontroversiell mening med stor nedslagskraft i stylistkretser.... heheheheheheh... (På RAMME alvor altså)

Helt personlig synes jeg at hestehale og drakt/dress ikke er pent sammen.

Ikke alle trenger å klippe seg BARE på grunn av alderen selvfølgelig. Men akkurat de damene illustrert på bildet, Siv, Erna og hvem det var. Kan med fordel satse på kort hår fremover. ;0P

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Ja det mener jeg. Kontroversiell mening med stor nedslagskraft i stylistkretser.... heheheheheheh... (På RAMME alvor altså)

Helt personlig synes jeg at hestehale og drakt/dress ikke er pent sammen.

Ikke alle trenger å klippe seg BARE på grunn av alderen selvfølgelig. Men akkurat de damene illustrert på bildet, Siv, Erna og hvem det var. Kan med fordel satse på kort hår fremover. ;0P

Jeg har ingen sterk mening om hva de damene burde ha hatt, men jeg tror Siv hadde kledd lengre hår. Det hadde myket opp ansiktet hennes og hun hadde sett yngre og snillere ut :-)

Skrevet

Dette er vel først og fremst noen synsere som savner tid i rampelyset.

Har du forresten lagt merke til at alle de mannlige toppolitikerne har kort hår og nesten ingen av dem har skjegg?

Hmmm... Hvilken analyse kan vi få ut av det.

;-)

Påfallende hvordan man har behov for å analysere kvinners valg av frisyre og klær, mens man for menn går ut fra at det er fordi de like å ha det slik. Uten noe mere mikkmakk.

mvh

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Dette er vel først og fremst noen synsere som savner tid i rampelyset.

Har du forresten lagt merke til at alle de mannlige toppolitikerne har kort hår og nesten ingen av dem har skjegg?

Hmmm... Hvilken analyse kan vi få ut av det.

;-)

Påfallende hvordan man har behov for å analysere kvinners valg av frisyre og klær, mens man for menn går ut fra at det er fordi de like å ha det slik. Uten noe mere mikkmakk.

mvh

Jeg hadde misstanke om at du ville komme på banen og irritere deg over dette. Jeg kjedet meg :-)

Skrevet

Jeg har ingen sterk mening om hva de damene burde ha hatt, men jeg tror Siv hadde kledd lengre hår. Det hadde myket opp ansiktet hennes og hun hadde sett yngre og snillere ut :-)

Hun hadde jo lengre hår før.

Jeg syns forsåvidt hun kler kort godt, jeg da.

Skrevet

Jeg hadde misstanke om at du ville komme på banen og irritere deg over dette. Jeg kjedet meg :-)

Jeg så artikkelen tidligere og vurderte å lage en link til den.

Det jeg er mest irritert over for tiden er hvor utrolig mye skvip det går an å fylle media med i stedet for relevant lokalpolitisk stoff.

Så er jeg forundret over at særlig kvinner som holder på med slike analyserer ikke ser ut til å reflektere over hvor hjernedødt og steinaldersk det er.

Men nå må jeg stikke. Stylisten venter før jeg skal kjøre til fotballtrening.

;-)

mvh

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Det jeg er mest irritert over for tiden er hvor utrolig mye skvip det går an å fylle media med i stedet for relevant lokalpolitisk stoff.

Så er jeg forundret over at særlig kvinner som holder på med slike analyserer ikke ser ut til å reflektere over hvor hjernedødt og steinaldersk det er.

;-)

mvh

Jeg jobber med politikk, så det er deilig og spore av litt :-)

Skrevet

Jeg synes de er damer som ser ut som menn. Få feminine trekk ved disse damene.

Skrevet

;-)

mvh

*liker*

Skrevet

Åja - for en lettelse å få vite dette. Jeg merker at jeg har lurt noe veldig på hvorfor opptil flere av dem har kort hår.

Herlighet. Hva kan vi lære av det faktum at svært få høyremenn har hestehale?

Skrevet

Jeg tror det rett og slett handler om at kort hår er mote. De fleste kvinner jeg kjenner, ihvertfall over 30-40 år, har kort hår. Langt hår er mer vanlig hos yngre kvinner.

Gjest liker best langt
Skrevet

Ja, når man har kort hår så må man jo drive og spraye og fikse og greier...

antennesveis er jo ikke så fint.

Trenger jo ikke ha hår ned på ræva liksom.

Nå har jeg hår litt nedenfor skuldrene,

av og til greier jeg det bare rett ned med midtskill eller sideskill,

av og til fiffer jeg opp luggen litt med spray,

av og til har jeg fiskeflette eller en liten knute, eller kanskje en høy hestehale. Elsker variasjonsmulighetene. Når jeg har dårlig tid eller dårlig hårdag tar jeg bare håret sammen i en knute.

Jeg kler dessuten ikke helt kort hår... og mannen min liker best langt hår, han syns jeg har for kort hår nå ;-)

Gjest liker best langt
Skrevet

Jepp, mannen min kan ikke fordra kort hår på damer. Jeg har til skuldrene nå, han vil jeg skal la det vokse :)

Jeg er over 30 nå, men jeg kler rett og slett ikke kort hår...

Og langt hår gir en rekke variasjonsmuligheter. Ønsker jeg en mer "voksen" look trenger jeg bare å sette opp håret :)

Skrevet

Det kan vel hende de har kort hår, fordi de rett og slett kler det bedre enn langt hår.

Erna Solberg med langt hår hadde ikke vært bra.

Ellers stemmer det stort sett at kort hår krever mindre enn langt hår, dersom det er klippet i en skikkelig frisyre, og man klipper så ofte at frisyren faktisk "holder". I det den begynner å vokse ut, blir det trøbbel. Men tar uansett kortere tid å føne kort hår enn langt, så raskere går det likevel.

Skrevet

Ja, og det er jo helt krise. Enhver kvinne bør etterstrebe å te seg som en dame og se ut som en dame - sånn at menn får lyst på henne. Men ikke så mye at andres menn får lyst på henne.

Sånn må det være. Hilsen kjerringligaen.

Skrevet

Ja, og det er jo helt krise. Enhver kvinne bør etterstrebe å te seg som en dame og se ut som en dame - sånn at menn får lyst på henne. Men ikke så mye at andres menn får lyst på henne.

Sånn må det være. Hilsen kjerringligaen.

:-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...