Gå til innhold

Dette er damer med dårlig tid.

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen sterk mening om hva de damene burde ha hatt, men jeg tror Siv hadde kledd lengre hår. Det hadde myket opp ansiktet hennes og hun hadde sett yngre og snillere ut :-)

Men Jens burde bleket striper i håret og tatt permanent.

;-)

mvh

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• PieLill

10

• EnolaGay

7

• ekte nick

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletida

Det kan vel hende de har kort hår, fordi de rett og slett kler det bedre enn langt hår.

Erna Solberg med langt hår hadde ikke vært bra.

Ellers stemmer det stort sett at kort hår krever mindre enn langt hår, dersom det er klippet i en skikkelig frisyre, og man klipper så ofte at frisyren faktisk "holder". I det den begynner å vokse ut, blir det trøbbel. Men tar uansett kortere tid å føne kort hår enn langt, så raskere går det likevel.

''Det kan vel hende de har kort hår, fordi de rett og slett kler det bedre enn langt hår''

Ja, men det var ikke mine ord at disse damene hadde dårlig tid. jeg kjøper ikke den forklaringen.

Helt enig i at kort hår tar mer tid, med mindre man har hår som "ligger av seg selv", alt. kler ultrakort år. Jeg tilhører ingen av disse kategoriene.

''Helt enig i at kort hår tar mer tid''

Ikke å tørke det!

Jeg foretrekker lufttørking av håret, og først etter at det er tørt har jeg i sprayer etc, og det er ganske deilig at jeg kan ankomme jobben mens håret ennå er fuktig uten at det står reportere der og ber om en kommentar :-)

Kan godt hende jeg hadde foretrukket kort og lettørket hår dersom jeg hadde det slik som politikerdamene :-)

Annonse

''Helt enig i at kort hår tar mer tid''

Ikke å tørke det!

Jeg foretrekker lufttørking av håret, og først etter at det er tørt har jeg i sprayer etc, og det er ganske deilig at jeg kan ankomme jobben mens håret ennå er fuktig uten at det står reportere der og ber om en kommentar :-)

Kan godt hende jeg hadde foretrukket kort og lettørket hår dersom jeg hadde det slik som politikerdamene :-)

''Ikke å tørke det!

Kan godt hende jeg hadde foretrukket kort og lettørket hår dersom jeg hadde det slik som politikerdamene ''

Men langt hår ser jo ok ut etter å ha lufttørket - det gjør de færreste korte frisyrer, i hvertfall av typene politkerne har. De må nok formfønes og styles hver eneste dag.

Det kan vel hende de har kort hår, fordi de rett og slett kler det bedre enn langt hår.

Erna Solberg med langt hår hadde ikke vært bra.

Ellers stemmer det stort sett at kort hår krever mindre enn langt hår, dersom det er klippet i en skikkelig frisyre, og man klipper så ofte at frisyren faktisk "holder". I det den begynner å vokse ut, blir det trøbbel. Men tar uansett kortere tid å føne kort hår enn langt, så raskere går det likevel.

''Men tar uansett kortere tid å føne kort hår enn langt, så raskere går det likevel.''

Det er en sannhet med modifikasjoner. Langt hår kan bare blåses tørt, og det tar ikke så lang tid, om man ønsker det skal gå fort.

Kort hår må gjerne fønes i fasong, med børste i ene hånden og føner i andre, og føneren må gjerne stå på lav styrke. Det tar tid (i hvertfall når jeg gjør det!).

''Men tar uansett kortere tid å føne kort hår enn langt, så raskere går det likevel.''

Det er en sannhet med modifikasjoner. Langt hår kan bare blåses tørt, og det tar ikke så lang tid, om man ønsker det skal gå fort.

Kort hår må gjerne fønes i fasong, med børste i ene hånden og føner i andre, og føneren må gjerne stå på lav styrke. Det tar tid (i hvertfall når jeg gjør det!).

Heldige meg med hyssinghåret må føne med børste uansett frisyre og lengde. :0)

*Karius*

Ja, og det er jo helt krise. Enhver kvinne bør etterstrebe å te seg som en dame og se ut som en dame - sånn at menn får lyst på henne. Men ikke så mye at andres menn får lyst på henne.

Sånn må det være. Hilsen kjerringligaen.

Jeg lo høyt og skremte katta her! :OD

''Ikke å tørke det!

Kan godt hende jeg hadde foretrukket kort og lettørket hår dersom jeg hadde det slik som politikerdamene ''

Men langt hår ser jo ok ut etter å ha lufttørket - det gjør de færreste korte frisyrer, i hvertfall av typene politkerne har. De må nok formfønes og styles hver eneste dag.

Sist jeg hadde kort hår var vel i 1987 eller deromkring, og da hadde jeg en meget lettstelt sveis ihvertfall. Vasket, fønet 5 minutter og hadde oppi voks/gele.

Nå kan jeg føne håret, men det blir da veldig 'brusete' (ikke krøllete altså, men mer elektrisk).

Jeg klipte det opp en god del for ikke så lenge siden, så nå tørker det ganske fort av seg selv, men med hel lengde tok det 3 timer før det var skikkelig tørt.

Og kler det fantastisk godt:-) Noen blir bare kjekkere med årene.

Han var da ganske kjekk for noen år siden også :-)

Ellers synes jeg det var litt artig da en nettavis for noen dager siden skulle poengtere at kvinner i større grad enn menn stemmer Ap, mens menn tenderer mot Høyre:

"Kvinner vil ha Jens"

Klart vi vil! :-)

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Han var da ganske kjekk for noen år siden også :-)

Ellers synes jeg det var litt artig da en nettavis for noen dager siden skulle poengtere at kvinner i større grad enn menn stemmer Ap, mens menn tenderer mot Høyre:

"Kvinner vil ha Jens"

Klart vi vil! :-)

''"Kvinner vil ha Jens"

Klart vi vil! :-)''

Jeg ville ha Jagland også jeg og mener at han fikk ufortjent mye kritikk. En eneste gang har jeg stemt noe annet enn AP og det var første gangen jeg kunne stemme. Da stemte jeg SV. Det var hullet i ozonlaget jeg var opptatt av. Vi hadde 10 år til å redde jorda på. Det var alvorlige greier:-)

Ja, og det er jo helt krise. Enhver kvinne bør etterstrebe å te seg som en dame og se ut som en dame - sånn at menn får lyst på henne. Men ikke så mye at andres menn får lyst på henne.

''Turid Thomassen har langt hår fordi hun er uerfaren.''

Så fint at vi har kommentatorer som klargjør dette for oss. Hvordan ser uerfarne mannlige politikere ut, tro?

Hvorfor har de ikke bare spurt dem selv? De forlanger at politikere skal kunne besvare spørsmål av typen "hvordan blir boligprisene / klimaet / verdenssituasjonen om to år?", så de ville nok tatt "hvorfor har du kort hår?" på strak arm

tror

Gjest Nickløsheletida

Sist jeg hadde kort hår var vel i 1987 eller deromkring, og da hadde jeg en meget lettstelt sveis ihvertfall. Vasket, fønet 5 minutter og hadde oppi voks/gele.

Nå kan jeg føne håret, men det blir da veldig 'brusete' (ikke krøllete altså, men mer elektrisk).

Jeg klipte det opp en god del for ikke så lenge siden, så nå tørker det ganske fort av seg selv, men med hel lengde tok det 3 timer før det var skikkelig tørt.

''Nå kan jeg føne håret, men det blir da veldig 'brusete' (ikke krøllete altså, men mer elektrisk).''

Du har samme erfaring som meg. Jeg må vente til det er nesten tørt av seg selv, deretter klemmer jeg i krøllekrem og føner på svakeste varme. Jo, det er litt styr med langt hår også.

He he. :-)

Dette er vel først og fremst noen synsere som savner tid i rampelyset.

Har du forresten lagt merke til at alle de mannlige toppolitikerne har kort hår og nesten ingen av dem har skjegg?

Hmmm... Hvilken analyse kan vi få ut av det.

;-)

Påfallende hvordan man har behov for å analysere kvinners valg av frisyre og klær, mens man for menn går ut fra at det er fordi de like å ha det slik. Uten noe mere mikkmakk.

mvh

Helt tatt på kornet! :-)

''Nå kan jeg føne håret, men det blir da veldig 'brusete' (ikke krøllete altså, men mer elektrisk).''

Du har samme erfaring som meg. Jeg må vente til det er nesten tørt av seg selv, deretter klemmer jeg i krøllekrem og føner på svakeste varme. Jo, det er litt styr med langt hår også.

Men alt i alt synes jeg det er veldig kjekt med litt lengde på håret, nettopp fordi jeg ikke trenger å style det så mye (eller "ikke velger å style det så mye" er vel nærmest sannheten *S*)

Så med mitt liv og min jobb er litt lengde på håret best for meg, men som sagt: Hadde tv-kameraene stått på idet jeg forlot hjemmet om morgenen, hadde jeg kanskje vakgt å klippe meg! ;-)

Dette er vel først og fremst noen synsere som savner tid i rampelyset.

Har du forresten lagt merke til at alle de mannlige toppolitikerne har kort hår og nesten ingen av dem har skjegg?

Hmmm... Hvilken analyse kan vi få ut av det.

;-)

Påfallende hvordan man har behov for å analysere kvinners valg av frisyre og klær, mens man for menn går ut fra at det er fordi de like å ha det slik. Uten noe mere mikkmakk.

mvh

''mens man for menn går ut fra at det er fordi de like å ha det slik''

Men hadde noen politiker-menn med grånende manke begynt å farge det, elelr dem med "tynnende" manke begynt med tupé eller hårtransplantasjon, hadde dette garantert blitt en snakkis, så de kan ikke gjøre helt som de vil de heller! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...