Gå til innhold

Dette er damer med dårlig tid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

''mens man for menn går ut fra at det er fordi de like å ha det slik''

Men hadde noen politiker-menn med grånende manke begynt å farge det, elelr dem med "tynnende" manke begynt med tupé eller hårtransplantasjon, hadde dette garantert blitt en snakkis, så de kan ikke gjøre helt som de vil de heller! :-)

''elelr dem med "tynnende" manke begynt med tupé eller hårtransplantasjon''

*får frysninger* og "grøss og dobbeltgrøss*.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• PieLill

10

• EnolaGay

7

• ekte nick

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, ikke sant? Er det dårlig tid som er problemet er langt hår og hestehale det beste:) Det handler vel mest om å se seriøs og ikke for jentete ut.

Skrevet

Kommer mye an på hårkvalitet hva som tar kortest tid å stelle. Har du veldig tykt langt hår (som meg), så tar det en hel liten evighet å få tørt. Jeg hadde ikke tid til å vaske det om morgenen, bare hvis det var temperatur ute til å forlate huset med vått hør.

Er en uheldig og har kort hår med mye verver her og der, så kan jo det også være en utfordring i en travel morgenstund. Hadde sånt hår før, streva fælt med børste og vann før jeg fant ut at jeg måtte vaske det hver morgen, det gikk raskest.

Nå har hårkvaliteten min endret seg, jeg har ikke verver mer, og kan ha kort hår uten å streve meg ihje. Velger den frisyren jeg vil og kan stort sett bare la det tørke uten føning. Føning og stylingprodukter bruker jeg bare til pent, men da ser jeg jo mye bedre ut også.

Hår er uansett noe pes!

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Kommer mye an på hårkvalitet hva som tar kortest tid å stelle. Har du veldig tykt langt hår (som meg), så tar det en hel liten evighet å få tørt. Jeg hadde ikke tid til å vaske det om morgenen, bare hvis det var temperatur ute til å forlate huset med vått hør.

Er en uheldig og har kort hår med mye verver her og der, så kan jo det også være en utfordring i en travel morgenstund. Hadde sånt hår før, streva fælt med børste og vann før jeg fant ut at jeg måtte vaske det hver morgen, det gikk raskest.

Nå har hårkvaliteten min endret seg, jeg har ikke verver mer, og kan ha kort hår uten å streve meg ihje. Velger den frisyren jeg vil og kan stort sett bare la det tørke uten føning. Føning og stylingprodukter bruker jeg bare til pent, men da ser jeg jo mye bedre ut også.

Hår er uansett noe pes!

''Har du veldig tykt langt hår (som meg), så tar det en hel liten evighet å få tørt''

Det samme her, men jeg vasker det om kvelden i hverdagene. har ikke tid på morgenen.

Skrevet

Inzpirert av tråden din sitter jeg her med ny sveis og annen farge! Og glizer fra øre til øre. *fornøyd* Da min faste frisør har for mange meninger om hvordan jeg bør se ut, gikk jeg til en annen! *lur*

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Inzpirert av tråden din sitter jeg her med ny sveis og annen farge! Og glizer fra øre til øre. *fornøyd* Da min faste frisør har for mange meninger om hvordan jeg bør se ut, gikk jeg til en annen! *lur*

Gratulerer med ny sveis ;-))

Skrevet

Ja, og det er jo helt krise. Enhver kvinne bør etterstrebe å te seg som en dame og se ut som en dame - sånn at menn får lyst på henne. Men ikke så mye at andres menn får lyst på henne.

Sånn må det være. Hilsen kjerringligaen.

Det du skriver her får stå for din regning. Jeg synes disse kvinnene er lite feminine uten at jeg påstår at det er noe galt i at en kvinne er mer maskulin enn feminin. Du ser ut til å ha et annet syn på den saken ;)

Skrevet

Det du skriver her får stå for din regning. Jeg synes disse kvinnene er lite feminine uten at jeg påstår at det er noe galt i at en kvinne er mer maskulin enn feminin. Du ser ut til å ha et annet syn på den saken ;)

''Det du skriver her får stå for din regning.''

Det jeg skriver pleier å stå for min regning - jeg har ikke for vane å insistere på at andre skal ta ansvaret for det.

Skrevet

''Det du skriver her får stå for din regning.''

Det jeg skriver pleier å stå for min regning - jeg har ikke for vane å insistere på at andre skal ta ansvaret for det.

Du høres skikkelig fornøyd og trivelig ut.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Men alt i alt synes jeg det er veldig kjekt med litt lengde på håret, nettopp fordi jeg ikke trenger å style det så mye (eller "ikke velger å style det så mye" er vel nærmest sannheten *S*)

Så med mitt liv og min jobb er litt lengde på håret best for meg, men som sagt: Hadde tv-kameraene stått på idet jeg forlot hjemmet om morgenen, hadde jeg kanskje vakgt å klippe meg! ;-)

Det var en periode jeg spurte her på dol hver gang jeg skulle til frisøren om hvor lenge jeg kunne ha langt hår. Nå er jeg 45 og har fremdeles langt hår og skyver grensen stadig. Har vel kommet til at jeg ikke er typen til å ha kort, men at jeg kan klippe meg skulderkort når jeg blir eldre. Så spørs det bare hva "eldre" betyr :-)

Skrevet

Det var en periode jeg spurte her på dol hver gang jeg skulle til frisøren om hvor lenge jeg kunne ha langt hår. Nå er jeg 45 og har fremdeles langt hår og skyver grensen stadig. Har vel kommet til at jeg ikke er typen til å ha kort, men at jeg kan klippe meg skulderkort når jeg blir eldre. Så spørs det bare hva "eldre" betyr :-)

http://images.google.com/search?q=Gr%C3%A5tt%20langt%20h%C3%A5r&biw=1094&bih=629&tbm=isch#hl=no&tbm=isch&sa=1&q=long+gray+hair+styles&pbx=1&oq=long+gray&aq=1L&aqi=g-L9&aql=&gs_sm=c&gs_upl=21522l29482l0l32833l25l16l1l0l0l3l364l2344l2.8.3.1l15l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=9059487a8f7c6eba&biw=1094&bih=629

En del voksne damer med langt grått hår som ser helt fantastisk ut da.. ;0)

Skrevet

Han var da ganske kjekk for noen år siden også :-)

Ellers synes jeg det var litt artig da en nettavis for noen dager siden skulle poengtere at kvinner i større grad enn menn stemmer Ap, mens menn tenderer mot Høyre:

"Kvinner vil ha Jens"

Klart vi vil! :-)

''Klart vi vil! :-) ''

Snakk for deg selv! Jeg vil heller ha Gahr Støre, han er ikke så forutsigbar og virker mere lidenskapelig.

Skrevet

Du høres skikkelig fornøyd og trivelig ut.

Jeg har da ikke vært verken sint eller slem. Jeg har bare ikke slengt rundt meg med smileys.

Skrevet

''elelr dem med "tynnende" manke begynt med tupé eller hårtransplantasjon''

*får frysninger* og "grøss og dobbeltgrøss*.

Nettopp! Menn slipper ikke unna utseendekommentarer de heller.

Skrevet

''Klart vi vil! :-) ''

Snakk for deg selv! Jeg vil heller ha Gahr Støre, han er ikke så forutsigbar og virker mere lidenskapelig.

He he.. jeg synes han virker litt vel tørr og saklig. Stoltenberg har mer glimt i øyet.

Og så har jeg jo alltid vært litt svak for menn med hår ;-) Sikkert derfor vi en gang i tida 'fordelte' kjendismennene slik at du fikk Rune Rudberg mens jeg fikk Bjarne Brøndbo ;-)

Skrevet

faste frisør eller fazte frizør? ;-)

Skrevet

faste frisør eller fazte frizør? ;-)

hehe følte meg litt "Ari" etter den timen. Det var jo tross alt en tur til byen blandt folk og alt!

:0P

Skrevet

Nettopp! Menn slipper ikke unna utseendekommentarer de heller.

''Nettopp! Menn slipper ikke unna utseendekommentarer de heller.''

De gjør ikke det, selv om kvinner er mer utsatt da.

Heldigvis pleier jeg ikke å kommentere andres frisyrer og sånt - det tok nemlig en stund før jeg tenkte over at svigerfar har tupé, det ser smått snålt ut at begge sønnene ble meget tynne i håret i 30-årsalderen mens faren har den feite manken etter å ha tippet 70. *hehe*

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Nettopp! Menn slipper ikke unna utseendekommentarer de heller.''

De gjør ikke det, selv om kvinner er mer utsatt da.

Heldigvis pleier jeg ikke å kommentere andres frisyrer og sånt - det tok nemlig en stund før jeg tenkte over at svigerfar har tupé, det ser smått snålt ut at begge sønnene ble meget tynne i håret i 30-årsalderen mens faren har den feite manken etter å ha tippet 70. *hehe*

Jeg vet om en som har to portrettbilder av seg selv, elelr familiebilder da, på det første med ungene små har han nesten ikke hår. På det andre, når både han og ungene (ungene er ikke med her da) er mye eldre, har han masse hår.

Jeg er så teit at jeg synes det er litt morsomt jeg da.

Skrevet

Han var da ganske kjekk for noen år siden også :-)

Ellers synes jeg det var litt artig da en nettavis for noen dager siden skulle poengtere at kvinner i større grad enn menn stemmer Ap, mens menn tenderer mot Høyre:

"Kvinner vil ha Jens"

Klart vi vil! :-)

Fikk litt grøsninger bare ved tanken.

Jeg er nok ikke kvinne jeg da.

:-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...