Gå til innhold

Dette er damer med dårlig tid.

Anbefalte innlegg

Det du skriver her får stå for din regning. Jeg synes disse kvinnene er lite feminine uten at jeg påstår at det er noe galt i at en kvinne er mer maskulin enn feminin. Du ser ut til å ha et annet syn på den saken ;)

Jeg synes du har en ganske snever definisjon av feminint.

mvh

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• PieLill

10

• EnolaGay

7

• ekte nick

5

Mest aktive i denne tråden

Åja - for en lettelse å få vite dette. Jeg merker at jeg har lurt noe veldig på hvorfor opptil flere av dem har kort hår.

Herlighet. Hva kan vi lære av det faktum at svært få høyremenn har hestehale?

''Herlighet. Hva kan vi lære av det faktum at svært få høyremenn har hestehale?''

For dårlig tilgang på maskuline hårstrikk?

mvh

Nå har jeg først lagt merke til Elin Ørjasæther de siste årene og hun har hatt samme sveis hele tiden. Jeg vet ikke om hun kaller egen sveis kort eller lang, om hun tenker på seg selv som travel eller ei og om hun bruker kort eller lang tid på sveisen sin, men jeg har selv hatt kort hår i en svært kort periode og har a l d r i brukt mer tid på sveisen enn da. Forøvrig syns jeg det er en teit dusteartikkel langhårede (og åpenbart ikke så travle da får man tro?) Masha Dundik har skrevet.

Det du skriver her får stå for din regning. Jeg synes disse kvinnene er lite feminine uten at jeg påstår at det er noe galt i at en kvinne er mer maskulin enn feminin. Du ser ut til å ha et annet syn på den saken ;)

Det må du jo få synes :)

''Nettopp! Menn slipper ikke unna utseendekommentarer de heller.''

De gjør ikke det, selv om kvinner er mer utsatt da.

Heldigvis pleier jeg ikke å kommentere andres frisyrer og sånt - det tok nemlig en stund før jeg tenkte over at svigerfar har tupé, det ser smått snålt ut at begge sønnene ble meget tynne i håret i 30-årsalderen mens faren har den feite manken etter å ha tippet 70. *hehe*

Ja,, kvinner er mer utsatt for slike kommentarer, men menn har mer begrenset 'frihet' mht hva som aksepteres.

Annonse

He he.. jeg synes han virker litt vel tørr og saklig. Stoltenberg har mer glimt i øyet.

Og så har jeg jo alltid vært litt svak for menn med hår ;-) Sikkert derfor vi en gang i tida 'fordelte' kjendismennene slik at du fikk Rune Rudberg mens jeg fikk Bjarne Brøndbo ;-)

Ja, du fikk Bjarne, men du ville heller ha den morderiske pastoren, husker jeg. Sitter han fortsatt i kasjotten?

Hår på hodet er ganske riktig ikke noe must for meg. Faktisk er pannelugg direkte turnoff, jeg synes det ser så barnslig ut.

Ja, du fikk Bjarne, men du ville heller ha den morderiske pastoren, husker jeg. Sitter han fortsatt i kasjotten?

Hår på hodet er ganske riktig ikke noe must for meg. Faktisk er pannelugg direkte turnoff, jeg synes det ser så barnslig ut.

Åh, nei det med pastoren tror jeg bare er noe du fant opp :-)

Ellers helt enig mht pannelugg.

Åh, nei det med pastoren tror jeg bare er noe du fant opp :-)

Ellers helt enig mht pannelugg.

Husker du vi tulla med å dele ut mannfolk i øst og vest, og jeg prakket på han sinte russiske damehåndballtreneren til ei her inne? Hun bor i trønderbyen, husker jeg. Vet du hvem jeg mener og om hun er her fortsatt med et annet nick?

Jeg har ikke råd til å miste noen som kan tulles med. Nicket hennes var et vanlig kvinnenavn.

Husker du vi tulla med å dele ut mannfolk i øst og vest, og jeg prakket på han sinte russiske damehåndballtreneren til ei her inne? Hun bor i trønderbyen, husker jeg. Vet du hvem jeg mener og om hun er her fortsatt med et annet nick?

Jeg har ikke råd til å miste noen som kan tulles med. Nicket hennes var et vanlig kvinnenavn.

Ah, alt dette hadde jeg helt fortrengt! :-)

Antar du mener Lotte? Ja, hun er her under nytt nick :-)

''Turid Thomassen har langt hår fordi hun er uerfaren.''

Så fint at vi har kommentatorer som klargjør dette for oss. Hvordan ser uerfarne mannlige politikere ut, tro?

Hvorfor har de ikke bare spurt dem selv? De forlanger at politikere skal kunne besvare spørsmål av typen "hvordan blir boligprisene / klimaet / verdenssituasjonen om to år?", så de ville nok tatt "hvorfor har du kort hår?" på strak arm

tror

''Hvorfor har de ikke bare spurt dem selv? De forlanger at politikere skal kunne besvare spørsmål av typen "hvordan blir boligprisene / klimaet / verdenssituasjonen om to år?", så de ville nok tatt "hvorfor har du kort hår?" på strak arm''

Glimrende. Applaus!

Der fikk jeg dagens desidert beste latter.

:-)

mvh

Annonse

;-)

Ble det forresten slått opp med like fete typer at 'Menn vil ha Erna'..?

mvh

Ja, jeg mener å huske å ha lest om dette i to nettaviser. I den ene sto hele setningen på forsdia (kvinner vil ha jens, mens menn vil ha Erna), men si den andre sto begge ting i selve artikkelen, mens det på forsiden sto kun det om kvinnene.;-) Jeg er helt overbevist om at dette var valgt helt bevisst pga dobbeltbetydningen. ;-.)

Ah, alt dette hadde jeg helt fortrengt! :-)

Antar du mener Lotte? Ja, hun er her under nytt nick :-)

Lotte, ja.

Siden hun har skiftet, kan jeg vel ikke spørre hva hun kaller seg nå. Eller spørre kan jeg jo, men du kan ikke svare. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...