EnolaGay Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13611717.ab Her er du avslørt på "telefontegningene" dine. Tegnelæreren min på ungdomsskolen kalte sånne kruseduller og ting for "telefontegninger". Han var grei, men hadde ikke evnen til å se lenger enn sin egen nese. ;0P 0 Siter
Sjalala Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Jeg fant akkurat ut at jeg er en ekstrem sammensatt person! 0 Siter
Kalevaala Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Fyrkanter eller boxar Att rita en fyrkant visar att du vill ha kontroll över en situation; att du tänker igenom ett problem. 0 Siter
tonie Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Pøh. Det var nå veldig forenklet dette, da. Alt mennesker gjør forteller noe om dem. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Tegner alt mulig, men tegner alltid ;-) Satt akkurat og tegnet under forrige samtale som handlet om en norsk vinprodusent, og på papiret ved siden av stikkordene er det tegnet tre vinflasker samt noen linjer og stjerner ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.