Gå til innhold

Er du fornøyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. :o( Det blir nok fire nye år med tomme løfter, glatte løgner, dårlige veier og enda flere bomstasjoner og det kvalme gliset i avisene. *sukk*

Skrevet

Nei jeg er vel ikke det, men jeg er ikke veldig misfornøyd heller. I min kommune blir det som før, og ting fungerer greit sett fra mitt ståsted.

Skrevet

Tja..., egentlig så skulle en vel stemt med tilbakevirkende kraft. Valgt det partiet som klarte å holde de de lovet ved forrige valg. Istedenfor å stemme på fagre valgløfter. hehe...

tzatziki1365380058
Skrevet

I år stemte jeg bare av plikt, og på opposisjonen, siden de som sitter i vår kommune har sittet i et par tiår nå, og kommunen ikke akkurat er blitt en mønsterkommune på den tida. Så derfor syntes jeg andre burde få en sjanse.

Men det betydde også at jeg stemte "mot" det partiet jeg pleier å stemme, og som jeg egentlig er mest enig med. Så i bunn og grunn hadde jeg ikke sterke følelser for noen av alternativene.

Jeg har ikke troen på at et skifte fra rødt til blått eller omvendt gjør store forskjellen. Så jeg hadde vært like fornøyd eller misfornøyd uansett hvem som vant.

Som sagt, kun pliktfølelsen sendte meg ut i regnet på valgdagen i år. Og de som satt i forgårs, sitter fremdeles i dag.

Skrevet

Nei, jeg synes det er trist med den kalde, blå vinden som blåser over landet. Eneste trøsten er Frps store tilbakegang.

Skrevet

Nei. Liker ikke oppturen til populistene i Venstre.

Gjest sånn går nå dagan
Skrevet

Er fornøyd med framgangen til partiet jeg stemmer på. Men litt synd at Ap fortsatt skal regjere i vår kommune i 4 nye år.

Skrevet

Nei. For når ett parti får over 50%, uansett hvilket, så blir det slik at det partiet faktisk kan avgjøre alle sakene på kammerset. Hvis alle partiene lå under 50%, så ville det bli mer dynamikk i diskusjonene, og mer bidrag fra alle.

Skrevet

Jeg tror det som gleder meg mest er den massive tilbakegangen til FrP. Jeg har alltid mislikt Frp-partiideologiens innebygde egoisme og kortsiktighet, jeg har mislikt Siv Jensens dype teatralske måte å snakke på og har håpet at dagen for svarte tall skulle komme i hennes periode. Jeg er også svært fornøyd med at Oslo vendte Carl I Hagen ryggen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...