Gå til innhold

Audun Lysbakken blir trolig ny leder for SV

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2011/artikkel.php?artid=10098798

'' SVs wonderboy Audun Lysbakken er allerede i ferd med å seile fra konkurrentene i kampen om å overta et SV i krise.''

Hvem er så denne Lysbakken? Her er en et intervju fra 2005:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=110048

Høydepunkter:

- Selverklært revolusjonær og marxist

- Motstander av den private eiendomsretten

- Ønsker å legge ned børsen

Og han skal redde SV?

Gjest det tror jeg da
Skrevet

For oss som ikke synes om SV er jo i grunn dette gode nyheter. Blir Lysbakken leder går nok SV på dunken

Gjest det tror jeg da
Skrevet

For oss som ikke synes om SV er jo i grunn dette gode nyheter. Blir Lysbakken leder går nok SV på dunken

Jeg mener ennå mer på dunken ;)

Skrevet

Han har nå ikke vunnet noen votering enda. Spørs om det ikke er like greit å vente med å glede deg til Halvorsen har gått av og ny leder skal velges.

Skrevet

Synd at ikke Inga Marte Thorkildsen er en aktuell kandidat.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

De siterer en nyhetssak fra 2005. Ting kan ha skjedd siden den gang.

Det finnes det ingen grunn til å tro, og eventuell tvil bør definitivt ikke komme diktaturforkjemperen Lysbakken til gode.

Skrevet

Det finnes det ingen grunn til å tro, og eventuell tvil bør definitivt ikke komme diktaturforkjemperen Lysbakken til gode.

Syns å lese noe kjærlighet for han mellom linjene her.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Syns å lese noe kjærlighet for han mellom linjene her.

Nei, han skal få ha assen sin i fred for meg.

Skrevet

Nuvel. Jeg vet ikke hva som er best av en marxist-leninist og en rabiat feminist.

Skrevet

Tja ikke godt å si. Jeg tenkte som deg da Kristin H kunngjorde at hun trakk seg, men har egentlig i ettertid tenkt at Torkildsen er veldig streng og nesten litt sutrete i stilen. Jeg tror SV trenger å en mer sjarmerende karismatiker om de skal bli sterke igjen, uten at jeg er så sikker på at Lysbakken innehar de kvalitetene.

Skrevet

Tja ikke godt å si. Jeg tenkte som deg da Kristin H kunngjorde at hun trakk seg, men har egentlig i ettertid tenkt at Torkildsen er veldig streng og nesten litt sutrete i stilen. Jeg tror SV trenger å en mer sjarmerende karismatiker om de skal bli sterke igjen, uten at jeg er så sikker på at Lysbakken innehar de kvalitetene.

Han var i allefall veldig kjekk da han var ung.

Skrevet

Han var i allefall veldig kjekk da han var ung.

Da han var ung?

Han er vel fortsatt ung, eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...