Gjest huttemegtu Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Møteplassen! Er det for bare single? Hva skriver jeg hvis jeg vil ha venner? Søker mann og kvinne? Kan jo tro jeg er bifil da. Hvordan sletter jeg profilen? 0 Siter
Gjest huttemegtu Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Jaja, kan godt søke mann jeg men har mann, dårlig erfaring med menn. Hva med VENNER? Uff! Fått meldiger alt...brrrr! 0 Siter
Gjest huttemegtu Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Får finne en an plass og fikk slettet det, phu hu!!!! 0 Siter
Gjest forskjellige slags venner Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Møteplassen er et sjekkested. Da vil jeg heller anbefale deg aktivitetsvenner.no. 0 Siter
Gjest huttemegtu Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Møteplassen er et sjekkested. Da vil jeg heller anbefale deg aktivitetsvenner.no. Har prøvd det og.... Stod jo på møteplassen: finn venner eller partner. Må ha litt spenning snart... 0 Siter
Gjest huttemegtu Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Møteplassen er et sjekkested. Da vil jeg heller anbefale deg aktivitetsvenner.no. Spenning = feil ord! Noe må skje iallefall, blir trøtt av ingenting. Sikkert været! Må ta meg selv i nakken, vet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.