Gå til innhold

Sivert (3) stemte FrP

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/2011/09/13/nyheter/politikk/valg_2011/valg11/innenriks/18113474/

‎''Bøe Sandberg forteller at hun har gitt opp troen på det politiske systemet.''

Jeg for min del begynner å gi opp troen på menneskeheten når jeg leser denne artikkelen. Først og fremst fordi det finnes 29 år gamle mødre som synes det er en strålende idé å la 3-åringen trekke stemmeseddelen man skal benytte, men også fordi Dagbladet velger å benytte dette som en stor og interessant sak.

At det går an.

Skrevet

Herlighet, så ubegripelig kleint.

*hutre*

Jepp.

Veldig, veldig kleint.

Skrevet

Altså, 3-åringen har en unnskyldning. Han vet ikke bedre.

Ergo er egentlig han bedre egnet til å stemme enn det moren er! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

Det har du jaggu rett i.

Skrevet

Oppegående dame.....Mista troen på det politiske systemet...Hvor tror hun at feks barnehageplasser, ordninger med kontantstøtte, overgangstønad osv kommer fra?

Gjest men det er nå meg da
Skrevet

Vanligvis oppfordrer jeg alle til å stemme, men når man bare trekker en vilkårlig stemmeseddel og ikke bryr seg katten om den er mørkeblå eller knallrød så tror jeg egentlig jeg trekker det tilbake. Akkurat de folka tror jeg kanskje egentlig jeg mener heller kan stemme blankt eller la være å stemme.

Skrevet

Dagbladet driter jeg i, og forøvrig ser jeg det positive at en stemme ble brukt, fremfor å sitte i sofaen og klage. Tross alt. ;0)

Skrevet

Dagbladet driter jeg i, og forøvrig ser jeg det positive at en stemme ble brukt, fremfor å sitte i sofaen og klage. Tross alt. ;0)

Driter i Dagbladet og pisser på VG?

Skrevet

Driter i Dagbladet og pisser på VG?

Hehehe.. om jeg hadde stemt FrP så hadde det antakelig vært nødvendig av ren nød! ;0P

Men sånn billedlig slengt med leppa, ja.

Skrevet

Herreejemini!

Daa eier jo ikke dømmekraft, hvilket det å gå til pressen med "gladsaken" klart og tydelig viser.

Skrevet

Vanligvis oppfordrer jeg alle til å stemme, men når man bare trekker en vilkårlig stemmeseddel og ikke bryr seg katten om den er mørkeblå eller knallrød så tror jeg egentlig jeg trekker det tilbake. Akkurat de folka tror jeg kanskje egentlig jeg mener heller kan stemme blankt eller la være å stemme.

Er i grunnen enig!

Skrevet

Med vennlig hilsen

Ja, han passer veldig godt inn i det utsagnet som etter husken går omtrent slik: "tilgi han, for han vet ikke hva han gjør" ;-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jaja, moren fikk da sine to minutter med kjendis i media.

*himler veldig tydelig med øynene*

Skrevet

Ja, han passer veldig godt inn i det utsagnet som etter husken går omtrent slik: "tilgi han, for han vet ikke hva han gjør" ;-)

Men han skjønte i det minste at han var med på noe stort! ;)

Skrevet

Med vennlig hilsen

- men legger til:

Da jeg hadde lite barn var det veldig enkelt å få han til å "velge" det man selv ville velge - det kommer an på måten man plasserer det på :-)

Skrevet

Ja, det utsagnet tok også kaka! ;-)

Skrevet

Haha! :-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...