Gjest sengeteppe Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Har en 150x200 seng. Hvilken str bør jeg da velge på et sengeteppe? Så på en nettside der det stod "Sengeteppe til dobbeltseng - str 260x260". Det blir vel for stort? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Hvor stort det skal være avhenger jo helt av hvor høy madrass/seng dere har og hvor mye av denne du ønsker at den skal dekke. 2,60 høres bredt ut for en 1,50-seng. Men hvorfor ikke ta en tråd og legg over sengen og så langt ned på sidene som du ønsker teppet skal være, og måle? 0 Siter
Gjest sengeteppe Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Hvor stort det skal være avhenger jo helt av hvor høy madrass/seng dere har og hvor mye av denne du ønsker at den skal dekke. 2,60 høres bredt ut for en 1,50-seng. Men hvorfor ikke ta en tråd og legg over sengen og så langt ned på sidene som du ønsker teppet skal være, og måle? Jo - takk det skal jeg gjøre :-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Det vil jo henge en halvmeter utenom på hver langside av sengen da... Høres enormt ut spør du meg, men det er mulig det skal være så stort for å dekke til sidene på madrassen kanskje? Vi pleier å brette opp dynene slik at madrassene og den siden av dyna som har vært mot kroppen om natten får luft om dagen, minsker middmengden også. ) 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 ønsker du at teppet skal gå ned til gulvet,så blir det riktig størrelse.Husk: dyner og puter tar også en del cm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.