Gå til innhold

Kjekt med facebook gitt :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp - hva skulle man gjort uten Facebook!

For noen uker siden klaga jeg på FB over at jeg burde foreta et oljeskift på bilen min, men ikke visste helt priser osv.. I løpet av kort tid var det haugevis av svar med gode råd - og en som attpåtil tilbød seg å gjøre det for meg - i tillegg til at han kunne skaffe billig oljefilter og olje. Et par dager senere var oljeskiftet foretatt :))

Gjest Nickløsheletida

Jepp - hva skulle man gjort uten Facebook!

For noen uker siden klaga jeg på FB over at jeg burde foreta et oljeskift på bilen min, men ikke visste helt priser osv.. I løpet av kort tid var det haugevis av svar med gode råd - og en som attpåtil tilbød seg å gjøre det for meg - i tillegg til at han kunne skaffe billig oljefilter og olje. Et par dager senere var oljeskiftet foretatt :))

Oj, drømmemann! Var han kjekk og i passende alder?

Annonse

Jeg leste faktisk en historie i litt i samme gata for mange år siden, lenge før facebook fantes og lenge før folk var så mye på nett som nå. Den historien (USA?) var om en person som via et nettforum hadde klart å alarmere andre brukere om akutt sykdomstilfelle, og disse fikk igjen varslet ambulanse slik at personen berget livet.

Gjest Nickløsheletida

Jeg leste faktisk en historie i litt i samme gata for mange år siden, lenge før facebook fantes og lenge før folk var så mye på nett som nå. Den historien (USA?) var om en person som via et nettforum hadde klart å alarmere andre brukere om akutt sykdomstilfelle, og disse fikk igjen varslet ambulanse slik at personen berget livet.

Jeg mener jeg leste et sted om ei som satt innesperret etter terrorangrepet. Jeg vet ikke om det var i høyblokka eller i et annet bygg, men hun fikk varslet gjennom facebook. Husker ikke historien eksakt, men mener at hun ikke kom gjennom på telefonen eller at den lå utenfor rekkevidde.

Ps. Mobilen min lå i veska, den mest selvfølgelige plassen og der hadde jeg lett mange ganger. Typisk meg!, fikk jeg høre:-)

Jeg mener jeg leste et sted om ei som satt innesperret etter terrorangrepet. Jeg vet ikke om det var i høyblokka eller i et annet bygg, men hun fikk varslet gjennom facebook. Husker ikke historien eksakt, men mener at hun ikke kom gjennom på telefonen eller at den lå utenfor rekkevidde.

Ps. Mobilen min lå i veska, den mest selvfølgelige plassen og der hadde jeg lett mange ganger. Typisk meg!, fikk jeg høre:-)

''Mobilen min lå i veska, den mest selvfølgelige plassen og der hadde jeg lett mange ganger.''

Velkjent problem at man ikke alltid 'ser' det man leter etter, også hos oss kvinner! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...