Gjest grublendeikveld Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 ABB er den største feigingen som finnes her på norsk jord. Noen som er uenige? 0 Siter
Gjest Skiumpu Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Uenig. Han måtte være veldig modig å gjennomføre det han gjorde. 0 Siter
Gjest grublendeikveld Skrevet 13. september 2011 Skrevet 13. september 2011 Uenig. Han måtte være veldig modig å gjennomføre det han gjorde. Ja, det er det jeg er litt betenkt med. Men så tenker jeg: å skyte løs på forsvarsløse personer, som ikke har våpen. ingen sjanse til å forsvare seg i det hele tatt. å gjøre slik at de TROR at det er flere mordere løs, eller at de er i sikkerhet ("bare kom fram, vi har fakket ham") å detonere en bombe som ingen vet om. Er ikke det å være feig.... 0 Siter
Gjest Skiumpu Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Ja, det er det jeg er litt betenkt med. Men så tenker jeg: å skyte løs på forsvarsløse personer, som ikke har våpen. ingen sjanse til å forsvare seg i det hele tatt. å gjøre slik at de TROR at det er flere mordere løs, eller at de er i sikkerhet ("bare kom fram, vi har fakket ham") å detonere en bombe som ingen vet om. Er ikke det å være feig.... Jo det er jo sant det da. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Feig betyr vel å være "redd"? Jeg tror ikke jeg ville kalt ABB "feig", men heller brukt andre begreper på en som ham... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.