Gå til innhold

36cm 5 min. hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som er medlem av denne hemmlige kulten, og som kan fortelle meg hva dette betyr?

Skrevet

Ja det er vel en sånn kampanje for brystkreft eller noe???? en skal skrive sko str sin og hvor lang tid en bruker på å fikse håret...ikke vet jeg åssen dette skal hjelpe folk men....synes personlig det er flåsete disse mailene og sletter dem.

Skrevet

Ja det er vel en sånn kampanje for brystkreft eller noe???? en skal skrive sko str sin og hvor lang tid en bruker på å fikse håret...ikke vet jeg åssen dette skal hjelpe folk men....synes personlig det er flåsete disse mailene og sletter dem.

Det er helt riktig en kampanje for å sette fokus på brystkreft. Å skrive skonr. og antall minutter man bruker på å fikse håret hjelper selvfølgelig ingen, men det er en oppmerksomhetskampanje på linje med den de kjørte i fjor (som jeg i farten ikke husker akkurat hvordan var). I fjor fikk dette så mye oppmerksomhet i media at de har valgt å gjøre en tilsvarende greie igjen.

Det er ALDRI feil å sette fokus på brystkreft.

Skrevet

Det er helt riktig en kampanje for å sette fokus på brystkreft. Å skrive skonr. og antall minutter man bruker på å fikse håret hjelper selvfølgelig ingen, men det er en oppmerksomhetskampanje på linje med den de kjørte i fjor (som jeg i farten ikke husker akkurat hvordan var). I fjor fikk dette så mye oppmerksomhet i media at de har valgt å gjøre en tilsvarende greie igjen.

Det er ALDRI feil å sette fokus på brystkreft.

jeg syns også det er tåpelig.

Det betyr ikke at jeg syns fokus på brystkreft er uviktig eller feil. Men virkemidlet her syns jeg er dumt, og er også av de som sletter alle sånne "sett dette og hint" i statusfeltet.

Skrevet

Det betyr ikke at jeg syns fokus på brystkreft er uviktig eller feil. Men virkemidlet her syns jeg er dumt, og er også av de som sletter alle sånne "sett dette og hint" i statusfeltet.

''og er også av de som sletter alle sånne "sett dette og hint" i statusfeltet.''

Samme her :) Eller, jeg sletter (gjemmer) vel kanskje ikke (Facebook) - men jeg grøsser og gremmes av klisset...

Skrevet

Men skostørrelsen måles vel ikke i cm. Min fot er da ikke 39 cm lang?

Skrevet

Helt enig. Copypaster aldri slike oppfordringer jeg heller.

Gjest har jeg lest
Skrevet

Men skostørrelsen måles vel ikke i cm. Min fot er da ikke 39 cm lang?

det at det skrives cm bak skostr skal visstnok være for å forvirre gutta...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...