Gjest FB igjen Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Er det noen her som er medlem av denne hemmlige kulten, og som kan fortelle meg hva dette betyr? 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Ja det er vel en sånn kampanje for brystkreft eller noe???? en skal skrive sko str sin og hvor lang tid en bruker på å fikse håret...ikke vet jeg åssen dette skal hjelpe folk men....synes personlig det er flåsete disse mailene og sletter dem. 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Ja det er vel en sånn kampanje for brystkreft eller noe???? en skal skrive sko str sin og hvor lang tid en bruker på å fikse håret...ikke vet jeg åssen dette skal hjelpe folk men....synes personlig det er flåsete disse mailene og sletter dem. Det er helt riktig en kampanje for å sette fokus på brystkreft. Å skrive skonr. og antall minutter man bruker på å fikse håret hjelper selvfølgelig ingen, men det er en oppmerksomhetskampanje på linje med den de kjørte i fjor (som jeg i farten ikke husker akkurat hvordan var). I fjor fikk dette så mye oppmerksomhet i media at de har valgt å gjøre en tilsvarende greie igjen. Det er ALDRI feil å sette fokus på brystkreft. 0 Siter
AAA Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Det er helt riktig en kampanje for å sette fokus på brystkreft. Å skrive skonr. og antall minutter man bruker på å fikse håret hjelper selvfølgelig ingen, men det er en oppmerksomhetskampanje på linje med den de kjørte i fjor (som jeg i farten ikke husker akkurat hvordan var). I fjor fikk dette så mye oppmerksomhet i media at de har valgt å gjøre en tilsvarende greie igjen. Det er ALDRI feil å sette fokus på brystkreft. jeg syns også det er tåpelig. Det betyr ikke at jeg syns fokus på brystkreft er uviktig eller feil. Men virkemidlet her syns jeg er dumt, og er også av de som sletter alle sånne "sett dette og hint" i statusfeltet. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 jeg syns også det er tåpelig. Det betyr ikke at jeg syns fokus på brystkreft er uviktig eller feil. Men virkemidlet her syns jeg er dumt, og er også av de som sletter alle sånne "sett dette og hint" i statusfeltet. ''og er også av de som sletter alle sånne "sett dette og hint" i statusfeltet.'' Samme her Eller, jeg sletter (gjemmer) vel kanskje ikke (Facebook) - men jeg grøsser og gremmes av klisset... 0 Siter
fresja Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Ja det er vel en sånn kampanje for brystkreft eller noe???? en skal skrive sko str sin og hvor lang tid en bruker på å fikse håret...ikke vet jeg åssen dette skal hjelpe folk men....synes personlig det er flåsete disse mailene og sletter dem. Men skostørrelsen måles vel ikke i cm. Min fot er da ikke 39 cm lang? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 jeg syns også det er tåpelig. Det betyr ikke at jeg syns fokus på brystkreft er uviktig eller feil. Men virkemidlet her syns jeg er dumt, og er også av de som sletter alle sånne "sett dette og hint" i statusfeltet. Helt enig. Copypaster aldri slike oppfordringer jeg heller. 0 Siter
Gjest har jeg lest Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Men skostørrelsen måles vel ikke i cm. Min fot er da ikke 39 cm lang? det at det skrives cm bak skostr skal visstnok være for å forvirre gutta... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.