Gå til innhold

Overraskelseadate på årsdag :)

Anbefalte innlegg

Hvis du skal bli tatt med på date (en hel dag + rolig romantisk kveld), ville du foretrukket go cart, lunsj så kino, eller go cart, lunsj så bowling? Kvelden ender hjemme med romantisk middag.. Moro med litt aktiviteter, men kan jo bli litt mørbanka av go cart, så kanskje deilig å slappe av litt med en morsom film etterpå? Dette er ingen første date, vi er gift. :) Poenget er å gjøre noe gøy sammen uten barn. :) Har ordna barnevakt og bestilt go cart - så det skal vi uansett. han vet ikke noe om dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369924-overraskelseadate-p%C3%A5-%C3%A5rsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tolvtallsystemet

Jeg ville valgt kino. Nå er jeg imidlertid en person som ikke ville valgt hverken gocart elelr bowling i utgangspunktet uansett, så det er egentlig irrelevant å spørre meg (og sikkert en hel masse andre folk her inne også) Det er jo bare du som kjenner mannen din godt nok til å vite hva han ville like.

Annonse

Det min kjære hadde satt mest pris på hadde muligens vært en liten fjelltur med fiskestang, bål, rast og noe godt å spise. :o)

Han hadde nok også likt go-cart om jeg hadde fått ham med inn på et slikt sted. *hehe*

Det hadde helt sikkert mannen min også, men denne dagen har vi ikke mulighet til det.. så istedet for å "spise ute" som vi gjør par ganger i uka vil jeg finne på noe som vi begge synes er gøy :)

Avsluttes med sjampis, middag og kos foran peisen hjemme :) Vet han vil sette pris på det - gleder meg! :)

Gokart og middag. Deilig å komme hjem ferdig bespist og bare vie oppmersomheten til hverandre ;)

Vi skal kjøre gocart kl. 11, så litt vel tidlig.. :) Vi synes det er deilig å gjøre ting sammen ute. Så ønsker å bruke dagen til å gjøre ting vi ellers ikke får gjort med barna. Middag og kos kommer på kveldinga :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...