Gjest Ut på julebord :) Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Vi er en avdeling med 12 ansatte fra alderen 25 til 55 som skal ha julebord. Litt lei av å "bare" spise middag ute, så ønsker å finne på noe artig som man ikke trenger å være idrettsutøver for å delta på. Ølsmakings kurs med øl mat f.eks eller noe i den duren. Ikke drikkepress. Bare for å si det deltok jeg på et slikt kurs da jeg var gravid, så man MÅ ikke drikke. Det skal være valgfritt. Vi jobber i Oslo. Håper på gode forslag! = 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Vi var med jobben på matlagingskveld en gang, ute på Høvik (tror jeg?). Vi ble delt inn i lag, og hadde en liten kokkekamp. Spiste og drakk og koste oss til laaaaangt utpå kvelden. Kjempegøy! Ellers er jo curling veldig gøy, og man må absolutt ikke være idrettslig for å være med. 0 Siter
laban Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Ulebord :-) Det betyr at man kan sette inn konsonant (B? J? M? P?) selv - eller nøye seg med å ule. 0 Siter
Gjest habba habba Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 ulebord ja. Den var vanskelig. Hva med Langedrag Naturpark? De har egen ulvegård. 0 Siter
Gjest stemmer jeg for Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 matlaginskurs er topp! 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2011 Skrevet 14. september 2011 Det betyr at man kan sette inn konsonant (B? J? M? P?) selv - eller nøye seg med å ule. * ho ho* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.