Gå til innhold

SV-topp tatt for sniking på toget

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Bård Vegar Solhjell ble tatt for sniking på toget til Oslo.

I morgentimene ble SVs parlamentariske leder, Bård Vegar Solhjell, tatt for sniking og ilagt et gebyr fastsatt av Samferdselsdepartementet.

Det er vitner på toget som tipset dittOslo om saken.

– Kontrolløren svarte følgende til Solhjells unnskyldninger: «Vi kan ikke gjøre forskjell på folk, du forstår det?», humrer vitnet.''

http://dittoslo.no/nyheter/sv-topp-tatt-for-sniking-pa-toget-1.6490893

En bagatell, men litt morsomt da.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Det ligger i ryggmargen på enhver sosialist at alle med mer penger enn en selv skal betale for alt man trenger.

Gjest Niccolina
Skrevet

Det kan skje alle. Tror ikke han hadde til hensikt å snike, siden det nettopp er pinlig for en kjent politiker å bli tatt på fersken.

Skrevet

Lurer på om det var Audun Lysbakken som tipset media? ;-)

Skrevet

Det ligger i ryggmargen på enhver sosialist at alle med mer penger enn en selv skal betale for alt man trenger.

Hehe. Må le selv om du nok er ufrivillig "morsom".

Skrevet

Klart du måtte dra inn Frp her også.

Ja, det har noe med å sette ting i perspektiv.

Sniking på toget vs. overgrep mot barn.

Det er vel kanskje det siste du burde skrevet om, gjør det ikke noe for deg?

Skrevet

Må du få alle tråder til å handle om noe annet? Går det ikke an å holde seg til temaet?

Klarer du ikke å tenke på mer enn én ting samtidig?

Med vennlig hilsen

Gjest mektig lei
Skrevet

Klarer du ikke å tenke på mer enn én ting samtidig?

Med vennlig hilsen

Jo, men jeg ser ikke hvorfor jeg skal tenke på noe annet i en tråd som handler om noe. Jeg pleier ikke å tenke på jobb når jeg leser en roman heller. Det er en veldig god greie å kunne holde seg til en ting om gangen.

Skrevet

Jo, men jeg ser ikke hvorfor jeg skal tenke på noe annet i en tråd som handler om noe. Jeg pleier ikke å tenke på jobb når jeg leser en roman heller. Det er en veldig god greie å kunne holde seg til en ting om gangen.

''Det er en veldig god greie å kunne holde seg til en ting om gangen.''

Det er en veldig god greie å se ting i perspektiv.

Ta dette eksempelet:

Man har en politiker som har sneket på toget.

Man har en politiker som har misbrukt opp mot 15 barn.

Hva er alvorligst, og fortjener spalteplassen?

Gjest mektig lei
Skrevet

Ta dette eksempelet:

Dette er et forum hvor man kan diskutere løst og fast. Alt i verden handler ikke om å se ting i perspektiv. Hvis jeg vil diskutere noe som står i en artikkel så vil jeg diskutere det som står i artikkelen. Det er helt sikkert i de aller fleste tilfeller mulig å finne en artikkel som handler om noe mye verre, men det er fullstendig irrelevant.

Men å prøve å få deg til å forstå noe som helst, eller å få deg til å se noe fra en annen side enn du gjør har jo vist seg gjentatte ganger å være helt dødfødt, så jeg avslutter nå. Jeg skulle imidlertid virkelig ønske du kunne la være å ødelegge alt som er av koselige, humorøstiske, hverdaglige, småpludrete, trivielle eller hva som helst tråder her. Noen av oss trives faktisk med slike tråder, og det hadde vært hyggelig om du lot andre få ha det trivelig iblant også. Alt trenger ikke å handle om alt det forferdelige i verden.

Gjest øst og vest
Skrevet

Ja, det har noe med å sette ting i perspektiv.

Sniking på toget vs. overgrep mot barn.

Det er vel kanskje det siste du burde skrevet om, gjør det ikke noe for deg?

Ta deg en bolle og gå pg legg deg!

Skrevet

Dette er et forum hvor man kan diskutere løst og fast. Alt i verden handler ikke om å se ting i perspektiv. Hvis jeg vil diskutere noe som står i en artikkel så vil jeg diskutere det som står i artikkelen. Det er helt sikkert i de aller fleste tilfeller mulig å finne en artikkel som handler om noe mye verre, men det er fullstendig irrelevant.

Men å prøve å få deg til å forstå noe som helst, eller å få deg til å se noe fra en annen side enn du gjør har jo vist seg gjentatte ganger å være helt dødfødt, så jeg avslutter nå. Jeg skulle imidlertid virkelig ønske du kunne la være å ødelegge alt som er av koselige, humorøstiske, hverdaglige, småpludrete, trivielle eller hva som helst tråder her. Noen av oss trives faktisk med slike tråder, og det hadde vært hyggelig om du lot andre få ha det trivelig iblant også. Alt trenger ikke å handle om alt det forferdelige i verden.

Så fordi DU tilsynelatende ikke klarer å ha to tanker i hodet samtidig, ei heller å se ting i perspektiv, så skal jeg altså kun skrive om det du klarer å prosessere?

Det er viktigere å ha ting i perspektiv, så klarer du nok å henge med i svingene med litt øvelse! :-)

Med vennlig hilsen

Gjest tonejulie
Skrevet

Ta dette eksempelet:

Nå har vel i grunn Birkelandsaken fått masse spaltplass den da - i lang tid.. Og ja -- ikke uten grunn.

Men jeg kan jo ikke annet enn å le - jeg vet jo at om en har dratt i gang en tråd ang sv eller en sv-politiker må du komme drassende med noe ang Frp :)

Skrevet

Nå har vel i grunn Birkelandsaken fått masse spaltplass den da - i lang tid.. Og ja -- ikke uten grunn.

Men jeg kan jo ikke annet enn å le - jeg vet jo at om en har dratt i gang en tråd ang sv eller en sv-politiker må du komme drassende med noe ang Frp :)

Ja, på mange måter er det jo morsomt, nettopp fordi man ser forskjellen i alvorlighetsgrad. Bagateller (i det store og hele) brukes mot SV (sammen med gamle utsagn), mens man ignorerer langt verre.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ta deg en bolle og gå pg legg deg!

Takk for at du demonstrerte din mangel på argumenter.

Med vennlig hilsen, og igjen takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...