Gå til innhold

Brandsdal of Norway - priser?

Anbefalte innlegg

Falt pladask for ei skalljakke fra Brandsdal of Norway på nettauksjon, og vant den ;) Pris. 500 kroner.... Nå prøver jeg å lete på nettet for å finne ut om jeg har spart noen kroner på å kjøpe jakka på nettet, eller om jeg har gjort noe dumt;)

Problemet er at jeg ikke finner ut hva jakka koster i butikken/på nett?? Noen som vet det eller evt har en nettside som viser det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369950-brandsdal-of-norway-priser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var den røde og svarte jeg fikk :)

Hm... skulle likt å vite prisen, ja ;) Rart den ikke står på nett...

Hvilken størrelse satset du på? Og hva bruker du til vanlig? Jeg har medium i jakkene mine fra Bergans, men vet ikke om jeg kanskje skal velge L om jeg skal by.

Annonse

Hvilken størrelse satset du på? Og hva bruker du til vanlig? Jeg har medium i jakkene mine fra Bergans, men vet ikke om jeg kanskje skal velge L om jeg skal by.

Jeg valgte S, og Bergans-jakka mi er også i den str. Liker ikke at de blir for store... men hvis du ønsker f.eks. fleecejakke under, er det nok lurt med en str større enn du bruker til vanlig?

Jeg valgte S, og Bergans-jakka mi er også i den str. Liker ikke at de blir for store... men hvis du ønsker f.eks. fleecejakke under, er det nok lurt med en str større enn du bruker til vanlig?

Jeg liker heller ikke at de blir for store, syns fort det ser posete ut. Men er vel lurt å kunne ha plass til fleecejakke og.

Annonse

Gjest antagelig

Ah! Men hvordan i huleste finner jeg prisen på jakkene? *hrrmf*

Hvis de produserer dem selv slik mye tyder på, så har de ikke noe annet enn innkjøpspris. Den vil neppe netthandelen fortelle deg hva er ;) Prisen blir da det du og andre betaler pr jakke.

Hvis de produserer dem selv slik mye tyder på, så har de ikke noe annet enn innkjøpspris. Den vil neppe netthandelen fortelle deg hva er ;) Prisen blir da det du og andre betaler pr jakke.

Regna med noe sånt, ja ;) Vel, jakka er iallefall fin, så da får det bare være :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...