Gå til innhold

NAV presser meg - oppdatering

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du går vel forhåpentligvis i behandling med utsikt til bedring, da...

Problemet ligger ikke der. Problemet ligger i at saksbehandleren min presser meg til å jobbe sammen med folk som er mye sykere enn meg. Jeg trives ikke der. Jeg ønsker å arbeide med folk som er som meg.

Problemet ligger ikke der. Problemet ligger i at saksbehandleren min presser meg til å jobbe sammen med folk som er mye sykere enn meg. Jeg trives ikke der. Jeg ønsker å arbeide med folk som er som meg.

Jeg synes det er rart at ikke NAV ansatte er sykere enn de er. En møter sikkert mye rart, jeg var innom NAV i dag. En klient gikk rundt og drakk alkohol gjennom en slange som gikk ned i rykksekken, en satt og sov, en stod og ropte at han ikke godtar avslag. Jeg ser på NAV som dit en ikke vil, verken som ansatt eller bruker.

Persille1365381127

Har vi ikke hatt denne diskusjonen flere ganger tidligere?

Som jeg har skrevet tidligere; du kan ta over ansvaret i dine situasjonen ved å legge frem dine ønsker. Du kan gi din saksbehandler en kort liste på steder hvor du kunne tenke deg å forsøke å jobbe, evt kurs eller skole du kunne tenke deg å ta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...