Gå til innhold

Facebook stengt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får beskjed om at facebook midlertidig er stengt!!!!!? Kan du prøve å se hva som skjer? er det bare min som er stengt eller`?

og med det samme jeg har deg på tråden....ser flere på facebook skriver "Facerape" noen ganger....hva betyr det??

Gjest Niccolina
Skrevet

Facebook er definitivt litt ustabilt i kveld, får iblant bare en hvit skjerm under den blå margen øverst. Det hjelper å åpne et nytt vindu og søke opp fb på nytt.

Vet ikke hva facerape betyr.

Skrevet

Min facebook virker fint den? Kanskje du har blitt spam-angrepet? Virus?

Facerape betyr å bli uthengt på fb. Enten i veggmeldinger, bilder eller generellt ubehag fra folk.

Skrevet

Facerape kan også være noe du selv utfører. Om du legger ut veldig mange bilder av folk feks, uten at det er godkjent og folk synes det er ubehagelig, kan de kalle det "facerape".

Skrevet

Min facebook virker fint den? Kanskje du har blitt spam-angrepet? Virus?

Facerape betyr å bli uthengt på fb. Enten i veggmeldinger, bilder eller generellt ubehag fra folk.

''Facerape betyr å bli uthengt på fb. Enten i veggmeldinger, bilder eller generellt ubehag fra folk.''

Nja,- jeg trodde facerape var at ens account blir endret på eller en eller annen (teit) statusmelding blir lagt ut av andre ved at du selv har glemt å logge deg ut, At andre skriver som om de skulle være deg.

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Facerape betyr å bli uthengt på fb. Enten i veggmeldinger, bilder eller generellt ubehag fra folk.''

Nja,- jeg trodde facerape var at ens account blir endret på eller en eller annen (teit) statusmelding blir lagt ut av andre ved at du selv har glemt å logge deg ut, At andre skriver som om de skulle være deg.

''Nja,- jeg trodde facerape var at ens account blir endret på eller en eller annen (teit) statusmelding blir lagt ut av andre ved at du selv har glemt å logge deg ut, At andre skriver som om de skulle være deg.

''

Det er det mine tenåringsøsken sier at facerape er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...