Gå til innhold

Komfyr med induksjonstopp og gryter

Anbefalte innlegg

Etter å ha blitt overtalt til å bestille komfyr med induksjonstopp, sitter jeg her og er litt frustrert. Etter "magnettesten", viser det seg at jeg ikke kan ikke bruke NOEN av grytene mine! Har bla et nesten nytt/ubrukt Høyang sett i 6 deler jeg ikke kan bruke på denne komfyren. Det er snakk om kaseroller og panner til verdi av over 3000 kr :-(

Nå vurderer jeg å avbestille, da jeg egentlig ikke hadde råd til denne dyre komfyren i utgangspunktet. Dette er mye penger å bare kaste ut vinduet pga en komfyr som må ha spesial komfyrer.

Noen som vet hvor jeg får tak i riktige panner og kaseroller og hvor mye de koster? Er de veldig tunge? Hater å jobbe med tunge kasaroller og panner..

Vil ta med dette i vurderingen før jeg avgjør om jeg avbestiller..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369987-komfyr-med-induksjonstopp-og-gryter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke vanskelig å få tak i rimelige kjeler etc som fungerer sammen med induksjon. Det finnes billige sett, tror bla det er noen fra EvaTrio eller hva det heter. Kjelene er ikke tunge, det er vanlige stål kjeler av ulik kvalitet.

Det er få ting jeg er mer fornøyd med i hverdagen hjemme enn nettopp induksjonsovnen :-)

Jeg har induksjonstopp. Jeg måtte også bytte ut alle mine kjeler, men det var i grunnen greit for meg. De var hverken nye eller spesielt dyre og eksklusive. Jeg har nå ett sett som er kjøpt på Ikea, og to kjeler som er kjøpt på Jernia. Ingen av dem var spesielt dyre heller.

Induksjonstopp er noe av det lureste vi har kjøpt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...