Gjest Hulderen Skrevet 16. september 2011 Skrevet 16. september 2011 Man kan spise pinnekjøtt ved andre anledninger enn til jul. 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Man kan spise pinnekjøtt ved andre anledninger enn til jul. Joa, det kan man, men da blir man lei pinnekjøtt til jul. Syns det er greit å ha en rett man forbinder med jul, da kommer julestemningen når man kjenner lukta. F.eks. spiser vi ikke så mye svineribbe her jeg bor, det blir mer "hverdagsmat" for oss og lukter ikke så mye jul, pinnekjøtt derimot har vi kun i jule, og DEN Lukten brer seg over hele huset og vekker appetitten og minner oss om at snart ringer klokkene julen inn. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Joa, det kan man, men da blir man lei pinnekjøtt til jul. Syns det er greit å ha en rett man forbinder med jul, da kommer julestemningen når man kjenner lukta. F.eks. spiser vi ikke så mye svineribbe her jeg bor, det blir mer "hverdagsmat" for oss og lukter ikke så mye jul, pinnekjøtt derimot har vi kun i jule, og DEN Lukten brer seg over hele huset og vekker appetitten og minner oss om at snart ringer klokkene julen inn. Det er vel noe med at pinnekjøtt ikke er jul for meg :-) 0 Siter
Gjest det går jo ikke det Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Man kan spise pinnekjøtt ved andre anledninger enn til jul. Nei, det er jo vanskelig, siden man ikke får tak i det så lenge utenom jul. Om man får lyst på pinnekjøtt i august, så finner ikk ejg det i alle fall... 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Nei, det er jo vanskelig, siden man ikke får tak i det så lenge utenom jul. Om man får lyst på pinnekjøtt i august, så finner ikk ejg det i alle fall... Det stemmer, pinnekjøtt er ikke så lenge i butikkene. Men det kan fint fryses ned. Jeg gjør det med både fårikålkjøtt og pinnekjøtt, kjøper inn stort til fryseren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.