Gå til innhold

Ny hårfrisyre, steder på nett hvor man kan prøve

Anbefalte innlegg

Gjest In need of help.

Jeg strever meg i hjæl med å finne en frisyre som kler mitt ansikt, er der noen steder på nett jeg kan laste opp ansiktsbilde og liksom forsøke litt ulike stiler? Jeg hadde en veldig flink frisør tidligere men jeg har flyttet til en ny by og har litt angst for frisører (lol) så jeg vil veldig gjerne ha noe konkret å vise henne når jeg skal klippe meg første gang. Noen gode tips? :-)

Fortsetter under...

Finnes jo massevis av slikt på nett. Husker en norsk side for litt siden, men vet ikke hvor det var. Ellers kan du jo f.eks. prøve denne, som jeg bare kom over og ikke har noen erfaring med:

http://www.4hairstyles.com/tester.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...