Gå til innhold

På min dør

Gjest Fikk endel tanker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 162
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

30

• hidi, the scorpion

21

• morsan

12

• meg__123!

12

Mest aktive i denne tråden

For en gangs skyld (tror jeg?), så er jeg enig med deg ;)

Det er noe spesielt med slike tråder når folk ikke kan diskutere uten å anklage andre for å "rakke ned", "arroganse", osv.

Hva med å diskutere saklig?

Du kan lese gjennom alle mine innlegg i denne tråden, og du finner ikke et eneste et som verken rakker ned, er arrogant, dobbelmoralsk eller noe av de andre tingene man blir anklaget for.

hidi kom med et spørsmål. Jeg svarte på det. Hvis du ikke liker diskusjonen (som er greit nok), så må du jo skrive alt dette til hidi, ikke meg.

Hvis ikke blir det jo som å spørre "Har du en undersøkelse som viser noe om døve vs hørenes IQ?", og når noen så kommer med svaret, så sier du at de "trakasserer døve" (eller talende ;-) ) og er dobbelmoralsk.

Med vennlig hilsen

Nei, selvsagt ikke! Jeg har selv skrevet (til Sør) i denne tråden her at det egentlig er et eget og nytt diskusjonstema ;)

Husker bare at vi diskuterte dette voldsomt den gangen vi hadde denne læreren - og at det var en spennende diskusjon, dog uten nedrakking av andres tro - og da ble det en givende diskusjon :)

Hvorfor anklager du meg for å "rakke ned"? Hvor gjør jeg det?

Det der er en hersketeknikk når du ikke kan gi eksempler.

Med vennlig hilsen

Annonse

Det er noe spesielt med slike tråder når folk ikke kan diskutere uten å anklage andre for å "rakke ned", "arroganse", osv.

Hva med å diskutere saklig?

Du kan lese gjennom alle mine innlegg i denne tråden, og du finner ikke et eneste et som verken rakker ned, er arrogant, dobbelmoralsk eller noe av de andre tingene man blir anklaget for.

hidi kom med et spørsmål. Jeg svarte på det. Hvis du ikke liker diskusjonen (som er greit nok), så må du jo skrive alt dette til hidi, ikke meg.

Hvis ikke blir det jo som å spørre "Har du en undersøkelse som viser noe om døve vs hørenes IQ?", og når noen så kommer med svaret, så sier du at de "trakasserer døve" (eller talende ;-) ) og er dobbelmoralsk.

Med vennlig hilsen

hørende - talende - her ble det litt kluss tror jeg :-) De døve er jo ikke døvSTUMME! :-)

hidi, the scorpion

''Jeg elsker spørsmål! Savner ikke din arroganse dog....''

Vel, du likte åpenbart ikke svaret.

''Vel, du likte åpenbart ikke svaret.''

Sikkert ikke.

Det forhindrer meg ikke å søke på alle nettsider, om de er kristne eller ei. Har lest alle bøkene på biblioteket, som omhandler kristendom, og det er fæl lesing.

For meg beviser det bare, at mange land/menn, ikke bør ha makt! EU, er maktens sentrum i dag, jeg vil ikke være med på å gi disse menneskene mer makt!

''Vel, du likte åpenbart ikke svaret.''

Sikkert ikke.

Det forhindrer meg ikke å søke på alle nettsider, om de er kristne eller ei. Har lest alle bøkene på biblioteket, som omhandler kristendom, og det er fæl lesing.

For meg beviser det bare, at mange land/menn, ikke bør ha makt! EU, er maktens sentrum i dag, jeg vil ikke være med på å gi disse menneskene mer makt!

hæ?

Annonse

Da har vi gjort oss forskjellige erfaringer :-)

Jeg kjenner ei som har fullført 3 år og hun kan også virke superlykkelig og "høy" på et eller annet, men jeg har kjent henne gjennom mange år og vet at det bare kan se slik ut innimellom.

''Jeg kjenner ei som har fullført 3 år og hun kan også virke superlykkelig og "høy" på et eller annet''

Mon om vi kjenner samme :P

Eller - de er vel kanskje alle slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...