Gå til innhold

brystforstØrrende midler-virker de??

Anbefalte innlegg

Gjest jente__16

jeg leste i Cosmopolitan, et amerikansk blad, om flere forskjellige produkter som skulle forstØrre brystene. lurer veldig pà hvilke erfaringer andre har med disse, og om legene kan si noe om dem!! navn pà produktene var:

bloussant-naturlige urter som stimulerer vevet til à vokse mer

adorn; the original breast enhancer; blossom; erdic; grobust; isis som alle skulle fremme den feminine hormonbalansen slik at brystene blir stØrre og fyldigere

Full&Firm- piller man tar til Ønsket stØrrelse er oppnàdd.

mye av det som sto virket veldig troverdig...jeg har veldig smà bryster i forhold til resten av kroppen, og vil GJERNE finne noe som virker!!! det hadde betydd utrolig mye for meg, selv om jeg vet at stØrrelse ikke betyr alt og alt det der. sà-tuusen takk for svar!!!

hilsen jente 16 àr.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37012-brystforst%C3%B8rrende-midler-virker-de/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære jente_16,

Jeg har ikke erfaring med at noen produkter hjelper til å forstørre brystene og er i utgangspunktet skeptisk til om dette er sant. Noen planter inneholder østrogenlignende hormoner som kan gi økt brystspenning og dermed en viss forstørrelse. Er det noen lesere som har erfaringer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...