Gå til innhold

Konf.gave mellom kjærester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

4

• morsan

3

• annegunn

3

• sant å si

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mor med kjelen

Gi henne en pengegave til samme verdi som et smykke, da.

*ler* Og det menes? Han kunne jo gitt et smykke til 50.- kr. eller et smykke til 350.- Smykker kan jo være veldig pene om de er rimelige, og de kan koste mye selvom de ikke ser så kostbare ut.

Annonse

Gjest PetterPål

500, er han raus så gi 800 feks evt det dobbelte om han har god råd. men sleng på et lite billig smykke(slike til 140, 129,- med et lite hjerte feks) . Damer vet du... sier de ikke vil ha men så får stakkaren høre det de neste 10 årene at hun ikke fikk smykke :-P

Gjest Mor med kjelen

Jeg vet ikke hva som er vanlig mellom kjærester, men jeg var i en konfirmasjon nå i høst der konfirmanten hadde noen venner som gjester, og de ga typisk 200-250 kroner i gave.

Endelig et ordentlig svar :) Takk.

Jeg tenkte det jeg også, kanskje et par hundre kroner liksom. Det er vel sånn nogenlunde likt mellom kjærester og venner skulle en tro, når de er 14/15 år gamle?

Jeg tenkte det jeg også, kanskje et par hundre kroner liksom. Det er vel sånn nogenlunde likt mellom kjærester og venner skulle en tro, når de er 14/15 år gamle?

Ja, det burde være mer enn nok å gi 2-300 kroner.

Gjest PetterPål

Nei, det er ikke nok. Ikke i det hele tatt dersom man er kjærester i den alderen!

Annonse

Hva slags verden lever dere i!

En verden med ungdom som vi forsøker å gi et realistisk forhold til penger. Såvidt jeg vet så gir ungdommene ofte 2-300 kr til hverandre, og jeg synes det er tilstrekkelig å gi kjæresten litt mer enn hva som ellers gis.

Gjest PetterPål

En verden med ungdom som vi forsøker å gi et realistisk forhold til penger. Såvidt jeg vet så gir ungdommene ofte 2-300 kr til hverandre, og jeg synes det er tilstrekkelig å gi kjæresten litt mer enn hva som ellers gis.

Men det er ikke slik ungdommens verden er. :-) Det er komf dagen, klart den bli husket, må være lov å være litt spandabel på akkurat den dagen.

På den ene dagen er det fullt mulig å gi litt mer enn man pleier. 14-15 åringer har som regel jobb.

''14-15 åringer har som regel jobb.''

Hvilken verden er det du lever i?

Og nå sier jeg ikke at det ikke finnes 14-15-åringer som har jobb altså, men "som regel" tror jeg nok er å trekke det vel langt.

Gjest PetterPål

''14-15 åringer har som regel jobb.''

Hvilken verden er det du lever i?

Og nå sier jeg ikke at det ikke finnes 14-15-åringer som har jobb altså, men "som regel" tror jeg nok er å trekke det vel langt.

Ok, alle på min alder og i klassen har i hvertfall jobb. Går med avisen, får lommepenger for å gjøre ting hjemme osv. gir du bare ungene penger da eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...