Gå til innhold

Huslån, på AAP

Gjest tidligere syk nå frisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er under utdanning og skal ut i jobb. (har vært syk i 10 år, nå er jeg frisk, yay!), men jeg vil gjerne kjøpe noe eget, men hvem faen vil gi penger til meg da? Ikke annen inntekt enn aap. Hvor går jeg? Har 150 tusen i egenkapital.

Skrevet

Herlig å høre om mennesker som har blitt frisk etter lang tids sykdom :)

Jeg vil anbefale deg å søke startlån i kommunen din. Sjansen for at du får lån der, burde være meget stor. Billigere er det også.

Tror du kan laste ned søknadskjema på din kommunes nettside.

Tvi, tvi :)))

Skrevet

Herlig å høre om mennesker som har blitt frisk etter lang tids sykdom :)

Jeg vil anbefale deg å søke startlån i kommunen din. Sjansen for at du får lån der, burde være meget stor. Billigere er det også.

Tror du kan laste ned søknadskjema på din kommunes nettside.

Tvi, tvi :)))

TAKK!!! :)))

Skrevet

Du må først søke lån hos et X antall banker og få en skriftlig bekreftelse på at du har fått evt avslag på boliglån. Du kan jo være heldig å få napp der også :)

Skrevet

Du må først søke lån hos et X antall banker og få en skriftlig bekreftelse på at du har fått evt avslag på boliglån. Du kan jo være heldig å få napp der også :)

Det skal jeg gjøre... må prøve, nytter ikke bare sitte å vente :-)

Skrevet

Du får ikke lån på AAP i banker.

Det ante meg, men via kommunen kan jeg få etter hva jeg skjønner

Gjest ikke trådstarter
Skrevet

Et litt annet spørsmål, men hva skjer hvis man har huslån og så blir syk og går over på AAP da? Hva bør man da gjøre?

Gjest ------- på aap
Skrevet

Det er nå ikke helt sant. jeg er på AAp og har nettopp fått tilsagn på 750 000 kroner i vanlig bank. Jeg har en del penger på bok selv, og det er selvsagt årsaken, men jeg går på AAP.

Skrevet

''Du får ikke lån på AAP i banker.''

Det stemmer ikke.

Skrevet

Et litt annet spørsmål, men hva skjer hvis man har huslån og så blir syk og går over på AAP da? Hva bør man da gjøre?

Betale lånet som vanlig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...