Gå til innhold

SV-er dømt for hallikvirksomhet

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Hoho, nedlatende syn på "andre kvinner" my ass.

Betyr dette at du ikke forstår at mine dypeste medfølende tanker går til den-de som fikk dette ublide møte med et ikke så alt for lite stykke Norge?

Jeg forstår godt din noe merkelig fetisjistiske trang til å kikke ned i trusene på andre voksne kvinner og menn, blande inn egen moral og innbilde deg at du har noe som helst med deres seksuelle handlinger å gjøre.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• tzatziki1365380058

5

• PieLill

3

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.
Skrevet

...eh... så morsom "logikk".

Du påstår det går under jorden hvis man forbyr det?

Ja, hva med bankran? Skal det være lov, for hvis ikke "går det under jorden"? Eller voldtekt? Du mener vel det også skal være lov for hvis ikke "går det under jorden"?

Tenker du før du skriver?

Du trenger ikke svare. Alle vet svaret uansett.

Å sammenligne grov kriminalitet md strafferammer på 21 år med forenklet foreleggs "forbrytelser" er det bare et dypt avvikende type som deg som kan få seg til.

Skrevet

Jeg forstår godt din noe merkelig fetisjistiske trang til å kikke ned i trusene på andre voksne kvinner og menn, blande inn egen moral og innbilde deg at du har noe som helst med deres seksuelle handlinger å gjøre.

Ja, dette var jo klargjørende.:-))

Bøyer meg i støvet for et så skarpt intellekt.

Skrevet

Haha! :-)

Med vennlig hilsen

Gjest nok er nok!
Skrevet

Vet du hva, jeg driter i hva noen av de politikerne vi har gjør i sin fritid og

spesielt hva de gjør av seksuell karakter...

Så lenge de gjør en god jobb politisk, har det ingenting å si.

Joda, han frp-toppen var jo litt i et melodrama der han liksom skulle være en av de som forbyr å kjøpe sex, så går han hen og kjøper sex selv... litt sånn dobbeltmoral. Men dette var han som privatperson, som offentlig person gjør han en god jobb.

Jeg syns han har fått nok dritkasting nå, og det hjelper ikke kaste dritt om andre heller. Ingen er perfekte, kan vi ikke heller slå oss til ro med det?

Skal politiet bruke mer ressurser på å ta horebukker enn på å stanse terrorvirksomhet, narkotika, vold og annen kriminalitet?

Ikke det at jeg er imot prostitusjon altså, men det finnes faktisk verre ting man kan gjøre...

Skrevet

Vet du hva, jeg driter i hva noen av de politikerne vi har gjør i sin fritid og

spesielt hva de gjør av seksuell karakter...

Så lenge de gjør en god jobb politisk, har det ingenting å si.

Joda, han frp-toppen var jo litt i et melodrama der han liksom skulle være en av de som forbyr å kjøpe sex, så går han hen og kjøper sex selv... litt sånn dobbeltmoral. Men dette var han som privatperson, som offentlig person gjør han en god jobb.

Jeg syns han har fått nok dritkasting nå, og det hjelper ikke kaste dritt om andre heller. Ingen er perfekte, kan vi ikke heller slå oss til ro med det?

Skal politiet bruke mer ressurser på å ta horebukker enn på å stanse terrorvirksomhet, narkotika, vold og annen kriminalitet?

Ikke det at jeg er imot prostitusjon altså, men det finnes faktisk verre ting man kan gjøre...

Stortingspolitikere er offentlige personer, som vi stoler på skal forvalte landet på en fornuftig måte.

Selv om ikke alle detaljer åpenbart trenger være offentlige, så er lovbrudd faktisk vesentlig når man skal vurdere om en politiker er skikket til stillingen.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Bøyer meg i støvet for et så skarpt intellekt.''

På tide :-)

Gjest nok er nok!
Skrevet

Stortingspolitikere er offentlige personer, som vi stoler på skal forvalte landet på en fornuftig måte.

Selv om ikke alle detaljer åpenbart trenger være offentlige, så er lovbrudd faktisk vesentlig når man skal vurdere om en politiker er skikket til stillingen.

Det driter jeg i. Så lenge de gjør en god jobb profesjonelt! Jeg syns ikke denne typen lovbrudd er så farlig sånn sett, hadde vært verre om det var vold, narkotika eller lignende. Men enig i at han spiller en dobbeltrolle her da, her skal han liksom være med på å bestemme at det ikke er lov å kjøpe sex her, så kommer han og kjøper sex selv... Tror ikke fyren har det så godt med seg selv nå.

Skrevet

Det driter jeg i. Så lenge de gjør en god jobb profesjonelt! Jeg syns ikke denne typen lovbrudd er så farlig sånn sett, hadde vært verre om det var vold, narkotika eller lignende. Men enig i at han spiller en dobbeltrolle her da, her skal han liksom være med på å bestemme at det ikke er lov å kjøpe sex her, så kommer han og kjøper sex selv... Tror ikke fyren har det så godt med seg selv nå.

Det handler ikke bare om det.

Frp markedsfører seg selv som "lov og orden"-partiet. Så i tillegg til å ha brutt norsk lov, er han altså skyldig i dobbelmoral.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Frp markedsfører seg selv som "lov og orden"-partiet. Så i tillegg til å ha brutt norsk lov, er han altså skyldig i dobbelmoral.

Løgn og forbannet dikt. Partiet og han selv har stemt mot denne idiotloven som aldri burde vært der, og har følgelig alt på det tørre moralsk.

Noe helt annet er det med SV-kreket som du på død og liv ikke vil skal dskuteres.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Ja, de velger noe annet fordi de tydeligvis er langt ute å kjøre. Du vil neppe finne noen som er interessert i å stille opp på denne tusseladdens wet-dreams uten at forholdsvis tung rus og massive personlige problem er inne i bildet.

Det dere "freppere" bør ta innover dere i stedet for å hyle om moralimsme er følgende: det er fullt mulig å være umoralsk sammen med andre personer uten at økonomiske transaksjoner en en del av bildet. Greier du ikke å være utro uten å havne på forsida av avisa er du tjukk i huet mener jeg.

Er man så kvinnefiendtlig eller lite tiltrekkende, eller begge deler som vi ser i Hoksruds tilfelle, at man ikke greier å få noen å ligge med uten å tråkke på dem samtidig er det jo bare tragisk.

''Du vil neppe finne noen som er interessert i å stille opp på denne tusseladdens wet-dreams uten at forholdsvis tung rus og massive personlige problem er inne i bildet''

Tenkte det samme. Ser at kona hans støtter han. Kanskje hun bare er glad til.

Skrevet

Du ville aldri funnet på å starte en tråd om hverken denne SV-politikeren, eller pedo-ordføreren fra AP. Men er det en fra Frp står fråden ut av kjeften på deg.

''Men er det en fra Frp står fråden ut av kjeften på deg.''

LOL

(Synes jeg ser det for meg) ;-)

Gjest freppedama
Skrevet

Og SV skal liksom være så feministisk og opptatt av kvinners rettigheter og vel og ve. Da blir dette hykleri på høyt nivå.

Skrevet

Og SV skal liksom være så feministisk og opptatt av kvinners rettigheter og vel og ve. Da blir dette hykleri på høyt nivå.

''Og SV skal liksom være så feministisk og opptatt av kvinners rettigheter og vel og ve. Da blir dette hykleri på høyt nivå.''

Og det er nettopp det som er forskjellen - INGEN i SV forsvarer den mannen, INGEN snakker om "det er bare feministene som sier det", og ingen påberoper seg offerrollen.

Så her har du, igjen, scoret et solid SELVMÅL!

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Men er det en fra Frp står fråden ut av kjeften på deg.''

LOL

(Synes jeg ser det for meg) ;-)

Fyren nærer jo et blindt hat til FrP som til forveksling er prikk likt det en person som dro til Utøya nærer mot AP.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''her skal han liksom være med på å bestemme at det ikke er lov å kjøpe sex her, så kommer han og kjøper sex selv''

Nei, han har ikke vært med på å bestemme det. Frp mener det skal være lovlig, men han er ikke noe mindre gris av den grunn.

Skrevet

Fyren nærer jo et blindt hat til FrP som til forveksling er prikk likt det en person som dro til Utøya nærer mot AP.

''Fyren nærer jo et blindt hat til FrP som til forveksling er prikk likt det en person som dro til Utøya nærer mot AP.''

Vel, Sør har nok mye imot Frp og dets velgere, men denne sammenligningen av ham med ABB var i drøyeste laget synes jeg.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Fyren nærer jo et blindt hat til FrP som til forveksling er prikk likt det en person som dro til Utøya nærer mot AP.''

Vel, Sør har nok mye imot Frp og dets velgere, men denne sammenligningen av ham med ABB var i drøyeste laget synes jeg.

''Vel, Sør har nok mye imot Frp og dets velgere, men denne sammenligningen av ham med ABB var i drøyeste laget synes jeg.''

Barnemat mot hva han har bedrevet i to måneder i morgen.

Gjest nok er nok!
Skrevet

''her skal han liksom være med på å bestemme at det ikke er lov å kjøpe sex her, så kommer han og kjøper sex selv''

Nei, han har ikke vært med på å bestemme det. Frp mener det skal være lovlig, men han er ikke noe mindre gris av den grunn.

Man er ikke mer gris om man kjøper seg hore, enn om man horer rundt gratis eller har seg elskerinner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...