Gå til innhold

SV-er dømt for hallikvirksomhet

Anbefalte innlegg

''Vel, Sør har nok mye imot Frp og dets velgere, men denne sammenligningen av ham med ABB var i drøyeste laget synes jeg.''

Barnemat mot hva han har bedrevet i to måneder i morgen.

Ja, kanskje. Jeg har sett at han sammenligner folk med Hitler blant annet... Det er jo helt forferdelig!

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• tzatziki1365380058

5

• PieLill

3

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

Man er ikke mer gris om man kjøper seg hore, enn om man horer rundt gratis eller har seg elskerinner...

''Man er ikke mer gris om man kjøper seg hore, enn om man horer rundt gratis eller har seg elskerinner...''

Jo, jeg synes det. Man er en gris, en ondskapsfull sådan, hvis man utnytter sårbare, psyke, ufrie damer på den måten. Mange av disse damene har ikke noe valg, men blir presset ut i prostitusjon av halliker og narkotikamisbruk. Noe helt annet er det selvsagt hvis den prostituerte selv har valgt å prostituere seg "for å spe på inntekten" sin og/eller få seg litt ekstra "lommepenger". I det siste tilfellet er det vel den prostituerte som er overgriperen? Som utnytter stakkars menn som ikke kan få seg noe uten å betale for det?

Gjest Nord og ned.

''Man er ikke mer gris om man kjøper seg hore, enn om man horer rundt gratis eller har seg elskerinner...''

Jo, jeg synes det. Man er en gris, en ondskapsfull sådan, hvis man utnytter sårbare, psyke, ufrie damer på den måten. Mange av disse damene har ikke noe valg, men blir presset ut i prostitusjon av halliker og narkotikamisbruk. Noe helt annet er det selvsagt hvis den prostituerte selv har valgt å prostituere seg "for å spe på inntekten" sin og/eller få seg litt ekstra "lommepenger". I det siste tilfellet er det vel den prostituerte som er overgriperen? Som utnytter stakkars menn som ikke kan få seg noe uten å betale for det?

Ser ut til at du har et avbalansert, reflektert og nyansert syn på dette område.

Sjelden kost her inne.

Annonse

Gjest freppedama

Saken fikk masse oppmerksomhet den - men det var i april. Begynner å bli en stund siden. Tror du virkelig at Hoksrud kommer til å få oppslag på dette om et halvt år?

''Saken fikk masse oppmerksomhet den - men det var i april. ''

Er navnet offentliggjort også, eller gjøres det kun med Frp-politikere?

''Er navnet offentliggjort også, eller gjøres det kun med Frp-politikere?''

Dette var en eller annen lokal SV-fyr som satt i kommunestyre - jeg tipper ikke navnet hans ville sagt oss noe, hvis ikke man tilfeldigvis kjenner ham eller bor i den kommunen. Og da ville man nok ha visst det uansett. Det er jo ikke så rart (selv om jeg ikke nødvendigvis er enig i uthenging med navn) at en profilert stortingsrepresentant er mer interessant å navngi.

Bare for ordens skyld (jeg har sagt det andre steder, men jeg presiserer gjerne igjen, for nyanser er ikke noe vi bør være særlig engstelig for): Jeg forsvarer ikke nødvendigvis navngiving av gjerningsmenn i alle mulige saker, der må det foretas skikkelige pressetiske vurderinger. Og jeg synes altså at TV2s reportasje var unødvendig spekulativ, bare så det er sagt. Jeg synes hele saken stinker, og altså ikke bare av sexkjøp.

Men det er ikke dermed det samme som at pressen som helhet driver en utilbørlig og kontinuerlig heksejakt på stakkars Frp. Det er fint hvis vi kan skille snørr og bart og kanskje få til en litt mer fruktbar debatt. Men dette er kanskje ikke forumet hvor sånt kan skje.

Saken fikk masse oppmerksomhet den - men det var i april. Begynner å bli en stund siden. Tror du virkelig at Hoksrud kommer til å få oppslag på dette om et halvt år?

Jeg kan ikke huske at Kristin Halvorsen i ukevis måtte stå skolerett og påta seg ansvaret for dette.

Ei heller forklare hvilke grep man skulle ta i SV for å unngå slike hendelser. Eller hva SV-ledelsen har gjort og ikke gjort for å fått ordnet opp i dette på et tidligere tidspunkt.

Har heller ikke hørt noe snakke om en SV-kultur i denne forbindelsen.

mvh

Ja, de velger noe annet fordi de tydeligvis er langt ute å kjøre. Du vil neppe finne noen som er interessert i å stille opp på denne tusseladdens wet-dreams uten at forholdsvis tung rus og massive personlige problem er inne i bildet.

Det dere "freppere" bør ta innover dere i stedet for å hyle om moralimsme er følgende: det er fullt mulig å være umoralsk sammen med andre personer uten at økonomiske transaksjoner en en del av bildet. Greier du ikke å være utro uten å havne på forsida av avisa er du tjukk i huet mener jeg.

Er man så kvinnefiendtlig eller lite tiltrekkende, eller begge deler som vi ser i Hoksruds tilfelle, at man ikke greier å få noen å ligge med uten å tråkke på dem samtidig er det jo bare tragisk.

''Du vil neppe finne noen som er interessert i å stille opp på denne tusseladdens wet-dreams uten at forholdsvis tung rus og massive personlige problem er inne i bildet.''

Jeg ser du har et hyggelig og lite fordomsfullt menneskesyn.

Kanskje du skulle spesifisere hva det er med denne mannens ytre som gjør ham så generelt motbydelig.

mvh

''Du vil neppe finne noen som er interessert i å stille opp på denne tusseladdens wet-dreams uten at forholdsvis tung rus og massive personlige problem er inne i bildet''

Tenkte det samme. Ser at kona hans støtter han. Kanskje hun bare er glad til.

''Tenkte det samme. Ser at kona hans støtter han. Kanskje hun bare er glad til.''

Slike utsagn får meg til å lure på hvilket menneskesyn du har.

Hva er det med denne mannen som gjør ham så generelt foraktlig og motbydelig at du tror kona kan være glad til at han finner seg andre?

mvh

Annonse

tzatziki1365380058

Jeg kan ikke huske at Kristin Halvorsen i ukevis måtte stå skolerett og påta seg ansvaret for dette.

Ei heller forklare hvilke grep man skulle ta i SV for å unngå slike hendelser. Eller hva SV-ledelsen har gjort og ikke gjort for å fått ordnet opp i dette på et tidligere tidspunkt.

Har heller ikke hørt noe snakke om en SV-kultur i denne forbindelsen.

mvh

Lokal fyr i kommunestyret vs stortingsrep!

tzatziki1365380058

Ja, man må være minst femisnist for å ha et så nedlatende ovenfra og ned-syn på andre kvinner.

Det er faktisk litt av ders varemerke, og det kan ikke minnes ofte nok knapt finnes andre land som vi vanligvis sammenligner oss med, som har dette idiotforbudet mot verdens eldste yrke,

http://www.rottentomatoes.com/m/lilya_4ever/

Gjest Nord og ned.

Neppe, dersom det hadde dreid seg om en tilfeldig person i et kommunestyre.

Søviknes,Simonsen og denne fyren her var alle svært profilerte da sakene dukket opp.

Vesensforskjell.

''Vesensforskjell.''

Nei, en oppkonsruert vesensforskjell. Som om liksom et ordfører ikke er en vesentlig maktfaktor også. Mer vesentlig enn denne Hoksrud som jeg aldri har sett eller hørt om før i noen sammenheng.

tzatziki1365380058

''Vesensforskjell.''

Nei, en oppkonsruert vesensforskjell. Som om liksom et ordfører ikke er en vesentlig maktfaktor også. Mer vesentlig enn denne Hoksrud som jeg aldri har sett eller hørt om før i noen sammenheng.

Det var ikke en ordfører, det var et medlem i kommunestyre, så vidt jeg har forstått.Vesensforskjell. Er det ordføreren det dreier seg om, er jeg enig i at det ikke er forskjell.

Seriøst ikke hørt om Hoksrud??? For det første er han stortingsrep, noe somer noe helt annet enn kommunestyre. Han er faktisk med å vedtar lover!

For det andre, er han den FrP-politiker som har vært mest fremme i mediene i tillegg til Sandberg og Jensen, stort sett i hele valgkampen, og det siste året. Hvis du virkelig følger så dårlig med, skjønner jeg ikke at du tør uttale deg i det hele tatt. Har du ikke fått med deg deg, tviler jeg på at du har fått med deg noe særlig annet.

Gjest Nord og ned.

Det var ikke en ordfører, det var et medlem i kommunestyre, så vidt jeg har forstått.Vesensforskjell. Er det ordføreren det dreier seg om, er jeg enig i at det ikke er forskjell.

Seriøst ikke hørt om Hoksrud??? For det første er han stortingsrep, noe somer noe helt annet enn kommunestyre. Han er faktisk med å vedtar lover!

For det andre, er han den FrP-politiker som har vært mest fremme i mediene i tillegg til Sandberg og Jensen, stort sett i hele valgkampen, og det siste året. Hvis du virkelig følger så dårlig med, skjønner jeg ikke at du tør uttale deg i det hele tatt. Har du ikke fått med deg deg, tviler jeg på at du har fått med deg noe særlig annet.

Er det ikke nesten 200 på tinget? Kan du navn og nummer på alle dem? seriøst.

Nei SV-halliken er ikke ordfører, men det er den overgrepsmistenkte i Gudbrandsdalen. Unnskyldingen for ikke å skrive om han er mildest talt syltynn, og går ikke minst ut over det snaue dusinet andre ordførere i dalen som urettmessig blir mistenkt.

De fleste oppegående skjønner jo den egentlige årsaken: han er ikke frepper men AP-mann.

Vi har fått en like pill rotten presse som e.g England. Tragisk.

tzatziki1365380058

Er det ikke nesten 200 på tinget? Kan du navn og nummer på alle dem? seriøst.

Nei SV-halliken er ikke ordfører, men det er den overgrepsmistenkte i Gudbrandsdalen. Unnskyldingen for ikke å skrive om han er mildest talt syltynn, og går ikke minst ut over det snaue dusinet andre ordførere i dalen som urettmessig blir mistenkt.

De fleste oppegående skjønner jo den egentlige årsaken: han er ikke frepper men AP-mann.

Vi har fått en like pill rotten presse som e.g England. Tragisk.

De skriver masse om denne ordføreren, men de har ikke offentliggjort navnet hans. I det minste har ikke jeg fått med meg navnet.

Dessuten: http://www.vg.no/nyheter/meninger/artikkel.php?artid=10038955

Nei, jeg får ikke med meg alle på tinget, men jeg FÅR med meg hovedpersonene i hvert parti. Han har jo vært på nyhetene omtrent daglig i sommer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...