Gå til innhold

Hvilke boots/støvletter/ankelboots i høst?

Anbefalte innlegg

Jeg er 172 cm høy, så over snittet - det er bare du som er "veldig" høy ;)

Bruker fra str. 39-40 i sko...

Jeg har sikkert hørt det før at du er 172, men innbilte meg her at du kanskje var rundt 165 eller deromkring.

Hvilket i mine øyne passerer som "lita" ;-)

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Lillemus

6

• tonie

4

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Bra at smaken er forskjellig! :o) Jeg synes de lignet på slike sko som kinesiske kvinner måtte ha til sine forkrøplede føtter før i tiden.

Er det ikke fryktelig ubehagelig å gå på tærne? For det aller meste av vekten havner jo på tåballene med de skoene der?

''For det aller meste av vekten havner jo på tåballene med de skoene der?''

Høyhælte sko er høyhælte sko - hva enten hælene er kompakte eller ikke.

''For det aller meste av vekten havner jo på tåballene med de skoene der?''

Høyhælte sko er høyhælte sko - hva enten hælene er kompakte eller ikke.

''Høyhælte sko er høyhælte sko - hva enten hælene er kompakte eller ikke.''

Og når de er så høye som de på bildet så går man på tærne. Hvilket jeg synes ser fryktelig ubehagelig ut.

Annonse

''Jaja, godt noen er høyere enn meg;) Akkurat nå er jeg himla glad jeg ikke er høyere, for da er det langt større utvalg i kjekke menn ''

Har en venninne på drøye 1,50 som stadig har påpekt at hun har en halvmeter flere menn enn meg å velge blant :P.

''Har en venninne på drøye 1,50 som stadig har påpekt at hun har en halvmeter flere menn enn meg å velge blant :P.''

LOL

Men hun må se bort fra de mennene som ikke vil ligge en halvmeter alene i senga, da :-)

''Høyhælte sko er høyhælte sko - hva enten hælene er kompakte eller ikke.''

Og når de er så høye som de på bildet så går man på tærne. Hvilket jeg synes ser fryktelig ubehagelig ut.

En vanesak :-)

Men det kan klemme på tærne fordi man sklir framover i skoene. Spesielt merker jeg det på enkelte sko når jeg går i nedverbakker :-)

''Er på vei ut døra for en tur til Oslo i helga, og føler meg råkul i disse skoa :P''

Skal holde utkikk etter (ganske) høy og tynn dame med sorte kileboots!

Så du meg?;) Idag hvite Nike-sko og grønn parkas...må spare beina til mine skyhøye hæler i kveld;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...