Gå til innhold

Snakk om å drite på draget

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Niccolina

I går var det en som presterte å trykke "liker" på fb på innlegget i en gruppe der broren min skrev at søsteren vår var funnet død.

Oida.. utrolig lite intelligent... Jeg har sett noen forsvare "liker" med at de da får oppdatering hver gang noen skriver i tråden så de kan følge med. Vet ikke om det stemmer, men i dette tilfellet burde man virkelig latt være...... Kondolerer, for øvrig. :-(

Oida.. utrolig lite intelligent... Jeg har sett noen forsvare "liker" med at de da får oppdatering hver gang noen skriver i tråden så de kan følge med. Vet ikke om det stemmer, men i dette tilfellet burde man virkelig latt være...... Kondolerer, for øvrig. :-(

Takk skal du ha.

I går var det en som presterte å trykke "liker" på fb på innlegget i en gruppe der broren min skrev at søsteren vår var funnet død.

Uff, så leit! Jeg kan ikke noe med fb, men kan det være en mulighet for at vedkommende trykket feil og så går det ikke an å fjerne det?

Uansett: Kondolerer!

Uff, så leit! Jeg kan ikke noe med fb, men kan det være en mulighet for at vedkommende trykket feil og så går det ikke an å fjerne det?

Jeg har gravd dypt i velvilja mi, og så har jeg bestemt meg for at det var ca sånn som du skisserte her at det skjedde.

Takk!

Annonse

Det er enkelt å fjene liker i FB, jeg gjør det ofte når jeg har trykt ved en feil. Men vi bruker ofte liker-knappe for å forteflle at vi har merfket oss innlegget.

''Jeg har sett noen forsvare "liker" med at de da får oppdatering hver gang noen skriver i tråden så de kan følge med'' Mulig man kan regulere dette via instillinger, men jeg oppdateres ikke om jeg liker et innlegg, kun om jeg kommenterer.

Det er enkelt å fjene liker i FB, jeg gjør det ofte når jeg har trykt ved en feil. Men vi bruker ofte liker-knappe for å forteflle at vi har merfket oss innlegget.

Man må også "Like" en side for å kunne skrive på den - selv om det er en side man slett ikke er enig med - for å kunne legge igjen kritiske kommentarer. Dette gjør vel kanskje at man ikke helt kobler "Like" med det å like...

Man må også "Like" en side for å kunne skrive på den - selv om det er en side man slett ikke er enig med - for å kunne legge igjen kritiske kommentarer. Dette gjør vel kanskje at man ikke helt kobler "Like" med det å like...

Høres ut som om man burde endre "navnet" på knappen man klikker på fra "liker" til "følger" el lign?

Han mente nok "kondolerer" og tenkte at liker gjaldt for det samme.

Mange trykker liker i villelse uten å lese hva som egentlig står der.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...