PieLill Skrevet 23. september 2011 Skrevet 23. september 2011 '' Og det gav meg enda mindre lyst til å delta i tryneklikken'' Det er bare et fåtall av de som er på facebook som driver og legger ut statuser hver dag om alt de foretar seg. ''Det er bare et fåtall av de som er på facebook som driver og legger ut statuser hver dag om alt de foretar seg.'' Kremt. Jeg har skjønt at jeg selv bestemmer hva jeg legger ut. Det jeg missliker er trynediktatorenes Tommyball-spill. Nye regler hele tiden. Og stadig vanskeligere å kontrollere hvem som har tilgang til hva man nå enn har funnet på dytte inn i evighetshukommelsen. mvh 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 23. september 2011 Skrevet 23. september 2011 ''Det er bare et fåtall av de som er på facebook som driver og legger ut statuser hver dag om alt de foretar seg.'' Kremt. Jeg har skjønt at jeg selv bestemmer hva jeg legger ut. Det jeg missliker er trynediktatorenes Tommyball-spill. Nye regler hele tiden. Og stadig vanskeligere å kontrollere hvem som har tilgang til hva man nå enn har funnet på dytte inn i evighetshukommelsen. mvh '' Og stadig vanskeligere å kontrollere hvem som har tilgang til hva man nå enn har funnet på dytte inn i evighetshukommelsen'' Derfor skal man ikke skrive eller legge ut bilder som ikke tåler å bli sett. Dette er ikke noe nytt. 0 Siter
tonie Skrevet 23. september 2011 Skrevet 23. september 2011 ''Å, er du ikke på facebook? Det burde jeg skjønt. Du vet ikke hva som skjer der, høres det ut som. Det er bare litt fremmedfrykt, dette;)'' For det kan jo umulig handle om at jeg har satt meg inn i f.eks. de grunnleggende 'reglene' for rettighetene til det som legges ut der og funnet ut at det der vil jeg ikke være med på. ;-) mvh Nei vet du hva, her lukter det frykt:) 0 Siter
Gjest sur sur sur Skrevet 23. september 2011 Skrevet 23. september 2011 Neivel, ok, javel, daså... Kan du ikke bare la være å bruke Fb da, i det stille mener jeg... skjønner ikke hva andre har med den avgjørelsen å gjøre... Kan ikke du like gjerne holde munn når du ikke har noe rimelig ok å si? 0 Siter
PieLill Skrevet 23. september 2011 Skrevet 23. september 2011 Nei vet du hva, her lukter det frykt:) Sikkert tjukt av fobier, paranoia og tvangstanker. Og kanskje til og med rasisme! ;-) mvh 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 23. september 2011 Skrevet 23. september 2011 Du kan bare glede deg til neste skritt: http://www.dagbladet.no/2011/09/23/kultur/tekno/facebook/sosiale_medier/nettsamfunn/18264085/ Som med alt annet på web; lite å frykte for de som bruker nett med vett, dårlig nyhet for den ukritiske.... 0 Siter
morsan Skrevet 23. september 2011 Skrevet 23. september 2011 Sikkert tjukt av fobier, paranoia og tvangstanker. Og kanskje til og med rasisme! ;-) mvh http://blog.sironaconsulting.com/.a/6a00d8341c761a53ef0133f5661b92970b-400wi 0 Siter
PieLill Skrevet 23. september 2011 Skrevet 23. september 2011 http://blog.sironaconsulting.com/.a/6a00d8341c761a53ef0133f5661b92970b-400wi Nemlig!!! LOL :-) Kostelig. mvh 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. september 2011 Skrevet 23. september 2011 Som med alt annet på web; lite å frykte for de som bruker nett med vett, dårlig nyhet for den ukritiske.... Nemlig. 0 Siter
Gjest Faustina Skrevet 23. september 2011 Skrevet 23. september 2011 Som med alt annet på web; lite å frykte for de som bruker nett med vett, dårlig nyhet for den ukritiske.... Enkelt og greit - det forundrer meg at folk mener at de kan skrive hva de vil på nett, men likevel mener de at de skal få beholde dette privatlivet for seg selv:-) 0 Siter
Gjest prøv detta Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Be vennene dine holde musepekeren over navnet ditt, til det kommer opp en meny der det står abboner på, be de hake ut oppdateringer om bla bla... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Be vennene dine holde musepekeren over navnet ditt, til det kommer opp en meny der det står abboner på, be de hake ut oppdateringer om bla bla... ''Be vennene dine holde musepekeren over navnet ditt, til det kommer opp en meny der det står abboner på, be de hake ut oppdateringer om bla bla...'' Takk for dette, har nå sett denne muligheten, og har begrenset "matingen" av nyheter fra enkelte. Det jeg undres over er at man kan abonnere på "viktigste" nyheter fra de man ønsker - men hvem eller hva avgjør hva som er viktigste nyheter? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.