Gå til innhold

Nå boikotter jeg facebook!

Anbefalte innlegg

Skrevet

'' Og det gav meg enda mindre lyst til å delta i tryneklikken''

Det er bare et fåtall av de som er på facebook som driver og legger ut statuser hver dag om alt de foretar seg.

''Det er bare et fåtall av de som er på facebook som driver og legger ut statuser hver dag om alt de foretar seg.''

Kremt. Jeg har skjønt at jeg selv bestemmer hva jeg legger ut.

Det jeg missliker er trynediktatorenes Tommyball-spill. Nye regler hele tiden. Og stadig vanskeligere å kontrollere hvem som har tilgang til hva man nå enn har funnet på dytte inn i evighetshukommelsen.

mvh

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Det er bare et fåtall av de som er på facebook som driver og legger ut statuser hver dag om alt de foretar seg.''

Kremt. Jeg har skjønt at jeg selv bestemmer hva jeg legger ut.

Det jeg missliker er trynediktatorenes Tommyball-spill. Nye regler hele tiden. Og stadig vanskeligere å kontrollere hvem som har tilgang til hva man nå enn har funnet på dytte inn i evighetshukommelsen.

mvh

'' Og stadig vanskeligere å kontrollere hvem som har tilgang til hva man nå enn har funnet på dytte inn i evighetshukommelsen''

Derfor skal man ikke skrive eller legge ut bilder som ikke tåler å bli sett. Dette er ikke noe nytt.

Skrevet

''Å, er du ikke på facebook? Det burde jeg skjønt. Du vet ikke hva som skjer der, høres det ut som. Det er bare litt fremmedfrykt, dette;)''

For det kan jo umulig handle om at jeg har satt meg inn i f.eks. de grunnleggende 'reglene' for rettighetene til det som legges ut der og funnet ut at det der vil jeg ikke være med på.

;-)

mvh

Nei vet du hva, her lukter det frykt:)

Gjest sur sur sur
Skrevet

Neivel, ok, javel, daså...

Kan du ikke bare la være å bruke Fb da, i det stille mener jeg... skjønner ikke hva andre har med den avgjørelsen å gjøre...

Kan ikke du like gjerne holde munn når du ikke har noe rimelig ok å si?

Skrevet

Nei vet du hva, her lukter det frykt:)

Sikkert tjukt av fobier, paranoia og tvangstanker. Og kanskje til og med rasisme!

;-)

mvh

Skrevet

Som med alt annet på web; lite å frykte for de som bruker nett med vett, dårlig nyhet for den ukritiske....

Nemlig. :)

Skrevet

Som med alt annet på web; lite å frykte for de som bruker nett med vett, dårlig nyhet for den ukritiske....

Enkelt og greit - det forundrer meg at folk mener at de kan skrive hva de vil på nett, men likevel mener de at de skal få beholde dette privatlivet for seg selv:-)

Gjest prøv detta
Skrevet

Be vennene dine holde musepekeren over navnet ditt, til det kommer opp en meny der det står abboner på, be de hake ut oppdateringer om bla bla...

Skrevet

Be vennene dine holde musepekeren over navnet ditt, til det kommer opp en meny der det står abboner på, be de hake ut oppdateringer om bla bla...

''Be vennene dine holde musepekeren over navnet ditt, til det kommer opp en meny der det står abboner på, be de hake ut oppdateringer om bla bla...''

Takk for dette, har nå sett denne muligheten, og har begrenset "matingen" av nyheter fra enkelte.

Det jeg undres over er at man kan abonnere på "viktigste" nyheter fra de man ønsker - men hvem eller hva avgjør hva som er viktigste nyheter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...