Gjest Faustina Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Når jeg bruker øyenskygge, får jeg bestandig etter noe tid striper av sminken i "rynken" på øyenlokkene - all skyggen samler seg i rynkene og blir liggende der. Det er jo ikke spesielt pent, kan man si:-) Noen som har noen råd og tips om hvordan jeg kan unngå dette? 0 Siter
Gjest Faustina Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 La vær å bruke øyenskygge. Nei...Jeg lar jo ikke være å sminke meg... Har du ingen råd til meg? Det er greit det, men hvorfor svarer du da? 0 Siter
Elbereth Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Pleier å hjelpe hvis du bruker litt pudder først (jeg bruker enellerannen form for kompaktpudder, for tiden tror jeg det er Maybelline) 0 Siter
Gjest Faustina Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Pleier å hjelpe hvis du bruker litt pudder først (jeg bruker enellerannen form for kompaktpudder, for tiden tror jeg det er Maybelline) Ok, så du bruker det på øyelokkene også ja... det har jeg ikke tenkt på, bare i resten av ansiktet:-) Takk, da prøver jeg det:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Legg på litt løspudder først, da er det både lettere å legge øyeskyggen og den sitter bedre. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Du kan bruke en primer, eller prøve med litt pudder først evt ) 0 Siter
Gjest Faustina Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Du kan bruke en primer, eller prøve med litt pudder først evt ) Okey - tusen takk, skal prøve det:-) 0 Siter
Gjest Faustina Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Legg på litt løspudder først, da er det både lettere å legge øyeskyggen og den sitter bedre. Tusen takk, jeg tester det:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.