Gå til innhold

Er dette en tannlegetabbe eller?


Gjest Ikke tatt på alvor................

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke tatt på alvor................

Datteren min er nå 19 år. Fra hun fikk tenner som baby så jeg at fortennene hennes var missfarget i en slags brunaktig farge. Hun har aldri fått saft eller melk på flaske som forårsaket dette. Tiden gikk, og jeg oppsøkte tannlege som ikke tok dette særlig på alvor. Slik fortsatte det opp i skolealder. Tannlege lurte ofte på om hun skulle henvises til videre utredning fordi de også fant hvite prikker på tennene. Alt i alt etter tannlegebesøk hos forskjellige sitter nå min datter så og si uten emalje på tennene sine, ingen fyllinger holder, de faller av etter kort tid. Tennene ser råtne ut og hun har isinger så det holder. Siden hun var 18 år har hun måttet ut med en del penger på flere tannlegebesøk fordi ingenting holder og allle tannlegene sier forskjellige ting. Til slutt sa jeg stopp og hjalp henne med å få henvist henne til spesialist som vi venter på nå, da hun selv ikke følte hun ble tatt på alvor. Hun har store komplekser for dette og tør omtrent ikke vise seg offentlig. Hun har grått mange tårer og virkelig vært fortvilt. Jeg mener datteren min bør ha fått dette diagnostisert fra hun var liten for å få riktig behandling, men dette har ikke skjedd. Tennene hennes er helt totalt ødelagte. Jeg ble spurt om jeg hadde spist noen medisiner i svangerskapet. Det eneste jeg har spist er Levaxin pga stoffskiftet.

Kan hun klage til noe tannlegenemd eventuelt kreve erstatning for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...