Gå til innhold

Hva gjør deres ungdom på OD-dagen?

Anbefalte innlegg

[quote name=Shira :o)' timestamp='1319714421' post='4665976]

Søsteren min jobber på sin gamle barne og ungdomskole i dag.

Jeg jobbet aldri hjemme, alltid ute, i butikk, på bensinstasjon, barnehage. En eneste gang var jeg "hjemme", jeg og sambo var akkurat blitt sammen og han betalte meg for å komme på besøk, det var OD-dag en fredag så vi fikk ekstra lang helg. Gosj, det er over 13 år siden. ;o)

''En eneste gang var jeg "hjemme", jeg og sambo var akkurat blitt sammen og han betalte meg for å komme på besøk''

Hah - OD skulle bare visst hva du fikk betalt for :-))

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

''En eneste gang var jeg "hjemme", jeg og sambo var akkurat blitt sammen og han betalte meg for å komme på besøk''

Hah - OD skulle bare visst hva du fikk betalt for :-))

''Hah - OD skulle bare visst hva du fikk betalt for :-))''

De var heldigvis uvitende *knegg* He he, liten skamplett på meg der gitt, men jeg var 16 og nyforelsket, det sier vel sitt 'flirer enda mer*

Min har vært med både faren og meg på jobb og gjort forefallende der, avlønnet av oss. Han har også vært gjennom de obligatoriske selge saft/ arrangere loppis/ selge vafler etc, og har da fått restbeløpet av oss. I år fikset han oppdrag for en lokal bedrift selv, og det er første året vi ikke er utbetalere. Han har aldri brukt dagen som fridag.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1319714421' post='4665976]

Søsteren min jobber på sin gamle barne og ungdomskole i dag.

Jeg jobbet aldri hjemme, alltid ute, i butikk, på bensinstasjon, barnehage. En eneste gang var jeg "hjemme", jeg og sambo var akkurat blitt sammen og han betalte meg for å komme på besøk, det var OD-dag en fredag så vi fikk ekstra lang helg. Gosj, det er over 13 år siden. ;o)

*Smiler* Fin den da! :)

Annonse

*Smiler* Fin den da! :)

He he, joda, men det er vel ikke akkurat den OD-dagen jeg snakker om når jeg snakker med lillesøstrene mine om hva jeg har gjort, guttungen får nok også høre om da mamma jobbet på diverse arbeidsplasser. *host*

[quote name=Shira :o)' timestamp='1319730960' post='4666036]

He he, joda, men det er vel ikke akkurat den OD-dagen jeg snakker om når jeg snakker med lillesøstrene mine om hva jeg har gjort, guttungen får nok også høre om da mamma jobbet på diverse arbeidsplasser. *host*

Hehe, ser den, men heldigvis kommer det en tid der mannen din kan viderformidle sin beste investering ever ;-)

Hehe, ser den, men heldigvis kommer det en tid der mannen din kan viderformidle sin beste investering ever ;-)

''Hehe, ser den, men heldigvis kommer det en tid der mannen din kan viderformidle sin beste investering ever ;-)''

Ah, slik har jeg ikke sett på det! Var vel anvendt penger, for her sitter jeg den dag i dag. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...