Gå til innhold

Skal på bowling på mandag med jobben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke slik at du skal spise av disse skoa. Du skal ha dem på føttene dine. Fortrinnsvis med sokker i mellom, slik Elextra foreslår.

Med bakgrunn i ditt utsagn ''Det nekter jeg.'' tenker jeg at du kanskje heller skulle bli hjemme i stedet for å lage et nummer ut av det. Det kunne jo i så måte hende at kvelden ble hyggeligere for dine kolleger.

Annonse

Gjest Elextra

Ja men jeg må ta mine sko etterpå. Jeg vil ikke at de ekle tåfisene skal overføres til mine sko

''Ja men jeg må ta mine sko etterpå. Jeg vil ikke at de ekle tåfisene skal overføres til mine sko''

Du må jo selvsagt ta med deg et par sokker, som du da tar av deg etter at bowlingen er ferdig *bruker teskje*.

Annonse

Jeg vil tro at alle de "mange hundre" som har brukt skoene før deg har hatt på seg sokker.

Har du noen gang hørt om noen som har blitt syke eller dødd av å ha på seg sko som andre har brukt før dem?

Du er overhysterisk spør du meg.

Gjest megalynn

Redd for å tape eller? ;-) hihi

Jeg tror det er noe sånn med at man kan bruke egne sko om de er egnet, de må være flate med hvit gummi under så de ikke setter svarte merker...

Men en dame jeg kjenner bowlet med jobben og fant ingen sko som passet, så hun bowlet i sine skyhøye støveletter :) Gikk fint det... kom på 2. plass og greier.

Gjest Shira :o)

Jeg har en fortid som bakteriefreak, men den der hadde jeg faktisk ikke tenkt på, det hadde nok ikke plaget meg heller om jeg skulle tenkt tanken.

Enten så lar du være, eller så gjør du som andre sier, ta med deg ett par ekstra sokker.

Jøsses.... tar du aldri i dørhåndtak, på trappegelendere etc når du er på offentlige steder heller? Evt tar i penger du får fra kassa i butikken? Såfremt du ikke har nakne føtter i skoene og deretter biter tånegler, så ser jeg ikke problemet ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...