Gå til innhold

kjøpe amerikansk mobil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv om du kjøper en GSM-telefon der, så må du være sikker på at den har europeiske frekvensbånd, og ikke bare de i USA.

Videre, mobiltelefoner har ofte eget firmware (f. eks. for AT&T, osv.) som du ikke nødvendigvis ønsker her.

På toppen av det hele - mobiltelefoner er det forbrukerutstyret som oftest må repareres, og hva gjør du da?

Med vennlig hilsen

Gjest plastgress

Selv om du kjøper en GSM-telefon der, så må du være sikker på at den har europeiske frekvensbånd, og ikke bare de i USA.

Videre, mobiltelefoner har ofte eget firmware (f. eks. for AT&T, osv.) som du ikke nødvendigvis ønsker her.

På toppen av det hele - mobiltelefoner er det forbrukerutstyret som oftest må repareres, og hva gjør du da?

Med vennlig hilsen

takk for svar!!

jeg glemmer hele greia;)

bruker å være svært uheldig med mobilkjøp, så dropper å kjøpe en amerikansk en.

Gjest Shilapila

takk for svar!!

jeg glemmer hele greia;)

bruker å være svært uheldig med mobilkjøp, så dropper å kjøpe en amerikansk en.

Det er mye gunstigere å kjøpe dem her for oss som bruker tlf. mest her. Jeg var nødt til å kjøpe mobil i USA engang og den var rådyr siden jeg ville ha en som jeg kunne bruke både i USA og Europa, i tillegg til at jeg hadde ikke norsk ordbok på den.

Det er billig å bruke tlf. der borte sammenlignet med her, men det er noe annet.

iPhone 4s har begge frekvensbåndene, både det europeiske og det amerikanske. Du kan også sette den opp som norsk. Når det er sagt, så har vel iPhone som har vært solgt i USA vært låst til mobilselskapet AT&T, noe som har ført til en del trøbbel når den skal brukes i Norge med norsk SIM-kort. Men det er fullt mulig å få det til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...