Gå til innhold

Det klør sinnsykt nedentil

Anbefalte innlegg

Gjest arrrghhh, det klør

Jeg er mann og har sterk mistanke om at jeg har fått sopp eller lignende i underlivet, dvs i området rundt tissemannen og der sola aldri skinner. Jeg trodde sopp var noe man fikk på kjønnsorganet, og ikke rundt!?! Uansett, det klør vanvittig og jeg vet knapt hvor jeg skal gjøre av meg i enkelte tilfeller. Dette har pågått en stund og jeg innser at jeg må ty til legemidler for å bli kvitt problemet.

Har et noen spørsmål andre kanskje kan hjelpe meg med:

- hvilket produkt bør jeg bruke for å bli kvitt problemet?

- hvor lang tid tar en slik behandlig?

- er det spesielle forholdsregler man bør ta når man har sopp(slik at man ikke får det tilbake igjen)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371612-det-kl%C3%B8r-sinnsykt-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet faktisk ikke hvordan sopp hos menn arter seg, men prøv med canesten fra apoteket, det er reseptfritt.

Men du - vær så snill, voksne menn sier ikke tissemannen.

''Men du - vær så snill, voksne menn sier ikke tissemannen'' Legg til at man ikke kaller seg "gutt" heller :)

Gjest arrrghhh, det klør

Jeg vet faktisk ikke hvordan sopp hos menn arter seg, men prøv med canesten fra apoteket, det er reseptfritt.

Men du - vær så snill, voksne menn sier ikke tissemannen.

He he. Jeg brukte det snilleste ordet jeg vet for å være høflig mot klientellet her på dol ;)

Annonse

Gjest 53 år.

He he. Jeg brukte det snilleste ordet jeg vet for å være høflig mot klientellet her på dol ;)

Vi må da tåle å høre ordet penis når de kan si det på amerikansk tv?.Vagina er ikke så vanlig enda.

Så da mener du at det er stygt å gi ut en bok som heter "Frognerfitter?"

Hva med frognermus? Vaginismus vulgaris frognerensis?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...