Gå til innhold

Skal du gi godteri på Haloween?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

3

• Anki

3

• tonie

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Ja, regner med å sette fram en skål med noe i tilfelle det dukker opp noen.

Vi har unger sjøl i "knask eller knep"-alderen, så for å bevare et relativt godt rykte stiller vi nok opp selv om jeg ikke er helt enig i hvordan vi har adoptert denne skikken.

Annonse

Gjest Shira :o)

Kommer det noen barn så skal de få godteri ja.

Nå bor vi litt sånn til at det ikke er sikkert at noen tar turen opp, har lang oppoverbakke ;o)

Guttungen skal ikke gå, han rekker det ikke, mandagen er fullbooket, men jeg er hjemme og kan evnt åpne til nabobarna, selv om det ikke er så mange i gå Halloween-alderen akkurat her.

Annonse

Liker du ikke unger? Det er jo tross alt ikke deres feil at denne skikken har kommet fra USA til oss.

Synes forsåvidt det er greit. Husker selv hvor kjekt det var å gå "julebukk" i romjulen da jeg var liten og dette er noe av det samme. Vi sang jo da for godsakene, men begge deler er en form for tigging som er "lov" EN gang året og ingen er tvunget til å gi. De fleste barn har lært seg regelen om at en ikke går der det er relativt mørkt. Feks utelys. I USA går barna kun der det er et lysende gresskarhodet utenfor døren!

Nei, godteri er ikke noe jeg har tilgjengelig på en helt vanlig mandag. Og det kunne ikke ramle meg inn å gå å kjøpe det for å dele det ut.

''Nei, godteri er ikke noe jeg har tilgjengelig på en helt vanlig mandag''

Trodde det var i dag jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...